FERRARI 400 i GT , 400 i Automatic
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1979-1985 |
Počet vyrobených vozů | 1305 ks - celkem422 ks - GT883 ks - Automatic |
Původní cena | 31 800 GBP |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo F101 C 070 - GTTipo F101 D 010 - GT - od r. 1982 Tipo F101 C 070 - AutomaticTipo F101 D 070 - Automatic - od r. 1982 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 18,5 litrů |
Zdvihový objem | 4823 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 81 / 78 mm |
Kompresní poměr | 8,8:1 |
Příprava směsi | nepřímé mechanické vstřikování Bosch K-Jetronic |
Zapalování | elektronické zapalování Dinoplex s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec |
Výkon | 228 kW (310 k) při 6400 ot/min232 kW (315 k) při 6400 ot/min - od r. 1982 |
Točivý moment | 392 Nm při 4200 ot/min412 Nm při 4200 ot/min - od r. 1982 |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 6500 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná - GT3° automatická zn. GM - Automatic |
1.st | 2,590:1 - GT2,837:1 - GT - od r. 19822,482:1 - Automatic |
2.st | 1,706:1 - GT1,706:1 - GT - od r. 19821,482:1 - Automatic |
3.st | 1,254:1 - GT1,254:1 - GT - od r. 19821:1 - Automatic |
4.st | 1:1 - GT1:1 - GT - od r. 1982 |
5.st | 0,795:1 - GT0,795:1 - GT - od r. 1982 |
R.st | 2,240:1 - GT2,314:1 - GT - od r. 19822,077:1 - Automatic |
Spojka | jedno-kotoučová suchá - GTměnič točivého momentu - Automatic |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálý převod | 4,30:1 (10/43) - GT3,25:1 (12/39) - Automatic3,41:1 (12/41) - Automatic - od r. 1982 |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F101 CL 170 - GTTipo F101 DL 110 - GT - od r. 1982Tipo F101 CL 170 - AutomaticTipo F101 DL 170 - Automatic - od r. 1982 |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , příčný stabilizátor , oleo-pneumatické vyrovnávání světlé výšky od r. 1982:nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , zdvojené hydraulické teleskopickétlumiče Koni s vinutými pružinami s hydraulickým vyrovnáváním světlé výšky , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , 302 / 297 mm |
Řízení | šnekové (maticové) s oběhem kuliček s kladkou - s posilovačem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 + 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | ocelová + hliníková kapota a kufr |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4810 x 1798 x 1314 mm |
Rozvor náprav | 2700 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1470 / 1500 mm |
Objem kufru | 486 litrů |
Nádrž | 118 litrů108 litrů - od r. 1982 |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1830 kg1815 kg - od r. 1982 |
Pohotovostní hmotnost | 1910 kg1895 kg - od r. 1982 |
Celková hmotnost | 2200 kg |
Kola (všechny) | 7,5 x 15"180 TR 415 - alt. |
Pneumatiky (všechny) | 215/70-15240/55-415 - alt. |
Výkony | |
Maximální rychlost | 245 km/h (při 6500 ot/min) - GT236 km/h (při 6400 ot/min) - GT - od r. 1982 240 km/h (při 6500 ot/min) - Automatic232 km/h (při 6400 ot/min) - Automatic - od r. 1982 |
Zrychlení z 0 na 100 | 7,1s - GT6,8s - GT - od r. 19828,5s - Automatic - od r. 1982 |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | 15,8s - GT14,8s - GT - od r. 198216,4s - Automatic15,6s - Automatic - od r. 1982 |
Pevný start 1 km | 27,9s - GT26,7s - GT - od r. 198229,2s - Automatic28,2s - Automatic - od r. 1982 |
Čísla podvozků | |
26 667 až 55 421 - GT27 987 až 55 523 - Automatic | |
Poznámky | |
Vozy pro USA byly o něco těžší a o 15 koní slabší. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail