www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  400 i  GT   ,   400 i  Automatic



Ferrari_400_i_GT
Ferrari_400_i_GT



Základní údaje
Období výroby 1979-1985
Počet vyrobených vozů 1305 ks    - celkem

422 ks      - GT
883 ks      - Automatic
Původní cena 31 800 GBP
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo F101 C 070    - GT
Tipo F101 D 010    - GT   - od r. 1982
Tipo F101 C 070    - Automatic
Tipo F101 D 070    - Automatic   - od r. 1982
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou    - 18,5 litrů
Zdvihový objem 4823 cm3
Vrtání / Zdvih 81 / 78 mm
Kompresní poměr 8,8:1
Příprava směsi nepřímé mechanické vstřikování Bosch K-Jetronic
Zapalování elektronické zapalování Dinoplex s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec
Výkon 228 kW (310 k)  při 6400 ot/min
232 kW (315 k)  při 6400 ot/min    - od r. 1982
Točivý moment 392 Nm  při 4200 ot/min
412 Nm  při 4200 ot/min    - od r. 1982
Maximální otáčky + ostatní max. - 6500 ot/min
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná           - GT
3°   automatická  zn. GM    - Automatic
1.st 2,590:1    - GT
2,837:1    - GT   - od r. 1982
2,482:1    - Automatic
2.st 1,706:1    - GT
1,706:1    - GT   - od r. 1982
1,482:1    - Automatic
3.st 1,254:1    - GT
1,254:1    - GT   - od r. 1982
1:1           - Automatic
4.st 1:1           - GT
1:1           - GT   - od r. 1982
5.st 0,795:1    - GT
0,795:1    - GT   - od r. 1982
R.st 2,240:1    - GT
2,314:1    - GT   - od r. 1982
2,077:1    - Automatic
Spojka jedno-kotoučová  suchá     - GT
měnič točivého momentu     - Automatic
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálý převod 4,30:1  (10/43)     - GT
3,25:1  (12/39)     - Automatic
3,41:1  (12/41)     - Automatic   - od r. 1982
Podvozek
Typ šasi Tipo F101 CL 170     - GT
Tipo F101 DL 110     - GT   - od r. 1982
Tipo F101 CL 170     - Automatic
Tipo F101 DL 170     - Automatic   - od r. 1982
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , příčný stabilizátor , oleo-pneumatické vyrovnávání světlé výšky

od r. 1982:
nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , zdvojené hydraulické teleskopické
tlumiče Koni s vinutými pružinami s hydraulickým vyrovnáváním světlé výšky , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  302 / 297 mm
Řízení šnekové (maticové) s oběhem kuliček s kladkou  -  s posilovačem
Karoserie
Počet sedadel 2 + 2
Design / Výroba Pininfarina
Materiál ocelová + hliníková kapota a kufr
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4810 x 1798 x 1314 mm
Rozvor náprav 2700 mm
Rozchod kol    (p/z) 1470 / 1500 mm
Objem kufru 486 litrů
Nádrž 118 litrů
108 litrů    - od r. 1982
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 1830 kg
1815 kg    - od r. 1982
Pohotovostní hmotnost 1910 kg
1895 kg    - od r. 1982
Celková hmotnost 2200 kg
Kola    (všechny) 7,5 x 15"
180 TR 415    - alt.
Pneumatiky    (všechny) 215/70-15
240/55-415    - alt.
Výkony
Maximální rychlost 245 km/h    (při 6500 ot/min)     - GT
236 km/h    (při 6400 ot/min)     - GT   - od r. 1982
240 km/h    (při 6500 ot/min)     - Automatic
232 km/h    (při 6400 ot/min)     - Automatic   - od r. 1982
Zrychlení    z 0 na 100 7,1s     - GT
6,8s     - GT   - od r. 1982
8,5s     - Automatic   - od r. 1982
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 15,8s     - GT
14,8s     - GT   - od r. 1982
16,4s     - Automatic
15,6s     - Automatic   - od r. 1982
Pevný start    1 km 27,9s     - GT
26,7s     - GT   - od r. 1982
29,2s     - Automatic
28,2s     - Automatic   - od r. 1982
Čísla podvozků
26 667   až   55 421     - GT
27 987   až   55 523     - Automatic
Poznámky
Vozy pro USA byly o něco těžší  a  o 15 koní slabší.


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail