www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  400  GT   ,   400 Automatic



Ferrari_400_GT
Ferrari_400_GT



Základní údaje
Období výroby 1976-1979
Počet vyrobených vozů 502 ks    - celkem

147 ks    - GT
355 ks    - Automatic
Původní cena 22 500 GBP
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo F101 C 000    - GT
Tipo F101 C 080    - Automatic
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou    - 18,5 litrů
Zdvihový objem 4823 cm3
Vrtání / Zdvih 81 / 78 mm
Kompresní poměr 8,8:1
Příprava směsi 6 karburátorů Weber 38 DCOE  110-111 M
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 250 kW (340 k)  při 6500 ot/min
Točivý moment 471 Nm  při 3600 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 6500 ot/min
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná           - GT
3°   automatická  zn. GM    - Automatic
1.st 2,590:1    - GT
2,482:1    - Automatic
2.st 1,706:1    - GT
1,482:1    - Automatic
3.st 1,254:1    - GT
1:1           - Automatic
4.st 1:1           - GT
5.st 0,795:1    - GT
R.st 2,240:1    - GT
2,077:1    - Automatic
Spojka jedno-kotoučová  suchá     - GT
měnič točivého momentu     - Automatic
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálý převod 4,30:1  (10/43)     - GT
3,25:1  (12/39)     - Automatic
Podvozek
Typ šasi Tipo F101 CL 100     - GT
Tipo F101 CL 180     - Automatic
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , příčný stabilizátor , oleo-pneumatické vyrovnávání světlé výšky
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  302 / 297 mm
Řízení šnekové (maticové) s oběhem kuliček s kladkou  -  s posilovačem
Karoserie
Počet sedadel 2 + 2
Design / Výroba Pininfarina
Materiál ocelová + hliníková kapota a kufr
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4810 x 1796 x 1310 mm
Rozvor náprav 2700 mm
Rozchod kol    (p/z) 1470 / 1500 mm
Objem kufru 486 litrů
Nádrž 118 litrů
Suchá hmotnost 1700 kg    - GT
1700 kg    - Automatic
Hmotnost bez paliva 1740 kg    - GT
1750 kg    - Automatic
Pohotovostní hmotnost 1830 kg    - GT
1840 kg    - Automatic
Celková hmotnost 2200 kg
Kola    (všechny) 7,5 x 15"
Pneumatiky    (všechny) 215/70-15
240/55-415    - alt.
Výkony
Maximální rychlost 245 km/h    (při 6500 ot/min)     - GT
240 km/h    (při 6500 ot/min)     - Automatic
Zrychlení    z 0 na 96 6,5s     - GT
6,6s     - Automatic
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 14,8s     - GT
14,9s     - Automatic
Pevný start    1 km 25,3s     - GT
25,5s     - Automatic
Čísla podvozků
19 353   až   28 261
Poznámky
Vozy pro USA byly asi o 40 kg těžší  a  o 20 koní slabší.


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail