www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  375  Plus



Ferrari_375_Plus_Pf._spider_#0398TF   Ferrari_375_Plus_Pf._spider_#0478AM
Ferrari_375_Plus_Pf._cabriolet_#0488AM



Základní údaje
Období výroby 1954
Počet vyrobených vozů 8
Původní cena
Určení závodní  /  cestovní  (č.p. 0488AM)
Motor
Typ Tipo 113
Tipo 102 Plus    - č.p. 0488AM
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  hlavy a blok z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 4954 cm3
Vrtání / Zdvih 84 / 74,5 mm
Kompresní poměr 9,2:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 46 DCF/3
3 karburátory Weber 42 DCZ    - č.p. 0488AM
Zapalování dvě magneta , jedna svíčka na válec
Výkon 243 kW (330 k)  při 6000 ot/min
Točivý moment 425 Nm  při ???? ot/min
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 4°   synchronizovaná
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
R.st ?
Spojka více-lamelová
Diferenciál konvenční diferenciál , pohon zadních kol
Stálé převody 4,43:1  (7/31)    ,    4,00:1  (8/32)    ,    3,55:1  (9/32)    ,    3,44:1  (9/31)
Podvozek
Typ šasi Tipo 505
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille , zkrutná tyč
Zadní náprava náprava DeDion , zdvojené podélné ramena , příčné listové pero , dvojité pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Brzdy    (p/z) bubnové  ,  hydraulicky ovládané
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pinin Farina    - 8 ks
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4187 x 1624 x 1091 mm    - závodní  Pf. spider
Rozvor náprav 2600 mm
Rozchod kol    (p/z) 1325 / 1284 mm
Objem kufru
Nádrž 190 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 900 kg
Pohotovostní hmotnost 1030 kg
1200 kg    - č.p. 0488AM
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné Borrani
16"
Pneumatiky    (p/z) 6,00-16   ,   7,00-16
Výkony
Maximální rychlost až  280 km/h      (podle stálého převodu)
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0384AM , 0386AM , 0392AM , 0396AM , 0398TF , 0400AM , 0478AM , 0488AM
Poznámky
Podvozek č. 0488AM je cestovní vůz postavený na podvozku typu 375 Plus , s motorem z 375 MM zvětšeným na 4,9 litru
a se speciální karoserií cabriolet od Pinin Fariny , postavený na zakázku pro belgického krále Leopolda II.


Vůz č.p. 0384AM koncem padesátých let shořel , jeho vrak byl potom prodaný bez motoru.
V roce 1990 vůz zrekonstruovali do původního stavu a používal přechodně č.p. 0394AM , pouze motor není originál.
V roce 2000 bylo šasi přečíslované zpět na původní číslo 0384AM.

Pod číslem 0394AM se v roce 1954 vyrobil pouze motor , nic jiného.
Na šasi se tohle číslo používalo jen přechodně v devadesátých letech pro zrekonstruovaný vůz s původním č.p. 0384AM.


home

Copyright © 2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail