FERRARI 375 Plus
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1954 |
Počet vyrobených vozů | 8 |
Původní cena | |
Určení | závodní / cestovní (č.p. 0488AM) |
Motor | |
Typ | Tipo 113Tipo 102 Plus - č.p. 0488AM |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , hlavy a blok z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 4954 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 84 / 74,5 mm |
Kompresní poměr | 9,2:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 46 DCF/33 karburátory Weber 42 DCZ - č.p. 0488AM |
Zapalování | dvě magneta , jedna svíčka na válec |
Výkon | 243 kW (330 k) při 6000 ot/min |
Točivý moment | 425 Nm při ???? ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 4° synchronizovaná |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | 4,43:1 (7/31) , 4,00:1 (8/32) , 3,55:1 (9/32) , 3,44:1 (9/31) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 505 |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulickétlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Zadní náprava | náprava DeDion , zdvojené podélné ramena , příčné listové pero , dvojité pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové , hydraulicky ovládané |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pinin Farina - 8 ks |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4187 x 1624 x 1091 mm - závodní Pf. spider |
Rozvor náprav | 2600 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1325 / 1284 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 190 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 900 kg |
Pohotovostní hmotnost | 1030 kg1200 kg - č.p. 0488AM |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné Borrani16" |
Pneumatiky (p/z) | 6,00-16 , 7,00-16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | až 280 km/h (podle stálého převodu) |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0384AM , 0386AM , 0392AM , 0396AM , 0398TF , 0400AM , 0478AM , 0488AM | |
Poznámky | |
Podvozek č. 0488AM je cestovní vůz postavený na podvozku typu 375 Plus , s motorem z 375 MM zvětšeným na 4,9 litrua se speciální karoserií cabriolet od Pinin Fariny , postavený na zakázku pro belgického krále Leopolda II. Vůz č.p. 0384AM koncem padesátých let shořel , jeho vrak byl potom prodaný bez motoru. V roce 1990 vůz zrekonstruovali do původního stavu a používal přechodně č.p. 0394AM , pouze motor není originál. V roce 2000 bylo šasi přečíslované zpět na původní číslo 0384AM. Pod číslem 0394AM se v roce 1954 vyrobil pouze motor , nic jiného.Na šasi se tohle číslo používalo jen přechodně v devadesátých letech pro zrekonstruovaný vůz s původním č.p. 0384AM. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail