www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  375  America



Ferrari_375_America_Pf._#0293AL   Ferrari_375_America_Pf._#0355AL
Ferrari_375_America_Vignale_#0337AL   Ferrari_375_America_Vignale_#0353AL



Základní údaje
Období výroby 1953-1954
Počet vyrobených vozů 12
Původní cena
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo 104
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  hlavy a blok z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou
Zdvihový objem 4522 cm3
Vrtání / Zdvih 84 / 68 mm
Kompresní poměr 8:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 40 DCF
3 karburátory Weber 40 DCZ/3    - alt.
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 221 kW (300 k)  při 6300 ot/min
Točivý moment 392 Nm  při 5000 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 6500 ot/min
Pohon
Převodovka 4°   synchronizovaná
1.st 2,540:1
2.st 1,700:1
3.st 1,255:1
4.st 1:1
R.st ?
Spojka dvou-kotoučová  suchá
Diferenciál konvenční diferenciál , pohon zadních kol
Stálé převody 3,66:1  (9/33)    ,    3,55:1  (9/32)    ,    3,44:1  (9/31)    ,    3,33:1  (9/30)
Podvozek
Typ šasi Tipo 104
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille , zkrutná tyč
Zadní náprava tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Brzdy    (p/z) bubnové  ,  hydraulicky ovládané  ,  Lockheed
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pinin Farina    - 8 ks
Vignale           - 4 ks
Materiál ocelová + hliníkové díly
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4407 x 1600 x 1384 mm    - Pf.
Rozvor náprav 2800 mm
Rozchod kol    (p/z) 1325 / 1320 mm
Objem kufru
Nádrž 140 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1100   až   1150 kg
Celková hmotnost
Kola    (všechny) drátěné
5,0 x 15"
Pneumatiky    (všechny) 7,10-15
Výkony
Maximální rychlost 225   ,   232   ,   240   a   250 km/h      (podle stálého převodu  ,  při 6300 ot/min)
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0293AL , 0301AL , 0307AL , 0315AL , 0317AL , 0319AL , 0327AL , 0329AL , 0337AL , 0339AL , 0353AL , 0355AL
Poznámky
Podvozek č. 0315AL byl původně typ 250 Europa č.p. 0315EU  (motor V12  3,0 litru) z roku 1954 , ale v roce 1955 jej
v továrně přestavěli na typ 375 America (motor V12  4,5 litru).

Podvozek č. 0353AL byl původně typ 250 Europa č.p. 0353EU  (motor V12  3,0 litru) z roku 1954 , ale v roce 1955 jej
v továrně přestavěli na typ 375 America (motor V12  4,5 litru).


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail