FERRARI 365 P Speciale (Tri Posti)
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1966 | Počet vyrobených vozů | 2 |
Původní cena | |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 217 |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 4390 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 81 / 71 mm |
Kompresní poměr | |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | cca 280 kW (380 k) |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7000 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná (zn. ZF) |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | 4,25:1 (8/34) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 577/A |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické nastavitelnételeskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické nastavitelnételeskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové |
Řízení | šnekové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 3 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4400 x 1890 x 1190 mm |
Rozvor náprav | 2600 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1480 / 1470 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1020 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (všechny) | |
Pneumatiky (všechny) | 210-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | cca 300 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
8815 , 8971 | |
Poznámky | |
Jsou to plně funkční výstavní prototypy Pininfariny s tří-místnou karoserií. Šasi vycházelo z typu 250 LM a pro vůz č.p.8971 byly použité části šasi havarovaného vozu 275 P2 č.p.0830. Pro pohon sloužil upravený motor z typu 365 California. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail