FERRARI 365 P / P2
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1965-1966 |
Počet vyrobených vozů | v 6 podvozcích |
Původní cena | |
Určení | závodní prototyp |
Motor | |
Typ | Tipo 214 |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 4390 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 81 / 71 mm |
Kompresní poměr | 9,1:1 |
Příprava směsi | 6 karburátorů Weber 38 DCN |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 280 kW (380 k) při 7200 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | tří-kotoučová |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | 365 P - Tipo ???365 P2 - Tipo 581 |
Rám | 365 P - prostorový z ocelových trubek365 P2 - prostorový z ocelových trubek , zpevněný hliníkovými výztuhami |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Zadní náprava | 365 P:nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , zkrutná tyč 365 P2 , P2/3:nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | 365 P - Pininfarina / stavil Fantuzzi365 P2 - Fantuzzi , Drogo |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 365 P - 4160 x 1675 x 1055 mm365 P2 - 4260 x 1675 x 1040 mm |
Rozvor náprav | 2400 mm |
Rozchod kol (p/z) | 365 P - 1350 / 1340 mm365 P2 - 1400 / 1370 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 365 P - 130 litrů365 P2 - 140 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 365 P - 800 kg365 P2 - 850 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | 8,0 x 15" , 9,0 x 15" |
Pneumatiky (p/z) | 5,50-15 , 6,50-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 300 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0824 , 0826 , 0828 , 0832 , 0836 , 0838 | |
Poznámky | |
Všechny podvozky měly dřív i jiné motory V12 3,3 a 4,0 litru. Ty byly označované jako 275 P2 , 330 P a 330 P2.(podrobnosti viz Historie šasi) 365 P - 0824365 P2 - 0826 , 0828 , 0832 , 0836 , 0838 365 P2/3 - takto byly označované některé vozy 365 P2 , s upraveným šasi podle typu 330 P3 v letech 1966 a 1967 (0826 , 0838 , ...) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail