![]() |
|
FERRARI 365 GTC/4
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1971-1972 |
Počet vyrobených vozů | 500 |
Původní cena | 26 000 až 28 220 USD , 76 000 DEM , 9810 GBP |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo F101 AC 000 (Tipo 260 C - staré označení) |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 16,0 litrů |
Zdvihový objem | 4390 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 81 / 71 mm |
Kompresní poměr | 8,8:1 |
Příprava směsi | 6 karburátorů Weber 38 DCOE 59/60 |
Zapalování | - dvou-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec - Evropská verze- dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec - U.S. verze |
Výkon | 250 kW (340 k) při 6800 ot/min235 kW (320 k) při 6200 ot/min - někdy uváděné |
Točivý moment | 422 Nm při 4600 ot/min432 Nm při 4000 ot/min - někdy uváděné |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7000 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 2,492:1 |
2.st | 1,674:1 |
3.st | 1,244:1 |
4.st | 1:1 |
5.st | 0,801:1 |
R.st | 2,416:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | 4,09:1 (11/45) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F101 AC 100 (Tipo 616 - staré označení) |
Rám | prostorový z ocelových trubek , zpevněný kovovými výztuhami |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , zkrutná tyč , oleo-pneumatické vyrovnávání světlé výšky |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Girling , 287 / 294 mm |
Řízení | šnekové (maticové) s oběhem kuliček s kladkou - s posilovačem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 ( 2 + 2 - na přání) |
Design / Výroba | Pininfarina / stavil Scaglietti |
Materiál | ocelová + hliníková kapota a kufr |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4550 x 1780 x 1270 mm |
Rozvor náprav | 2500 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1480 / 1480 mm |
Objem kufru | 240 litrů |
Nádrž | 105 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1650 kg |
Pohotovostní hmotnost | 1730 kg |
Celková hmotnost | 2050 kg |
Kola (všechny) | lité Cromodora a drátěné Borrani7,5 x 15" |
Pneumatiky (všechny) | 215/70-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 262 km/h (při 6850 ot/min) |
Zrychlení z 0 na 100 | 6,7s7,3s - test |
Zrychlení z 0 na 160 | 19,3s - test |
Zrychlení z 0 na 200 | 22,2s |
Pevný start 400 m | 15,7s - test |
Pevný start 1 km | 25,5s |
Čísla podvozků | |
14 179 až 16 289 | |
Poznámky | |
Vozy pro USA byly asi o 50 kg těžší a o 30 koní slabší. V roce 1971 začalo Ferrari používat nové číslování typů motorů a šasi. U typu 365 GTC/4 bylo jako u jediného použité novéi starší označení. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail