www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  365  GTC/4



Ferrari_365_GTC/4   Ferrari_365_GTC/4



Základní údaje
Období výroby 1971-1972
Počet vyrobených vozů 500
Původní cena 26 000   až   28 220 USD    ,    76 000 DEM    ,    9810 GBP
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo F101 AC 000     (Tipo 260 C   - staré označení)
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou    - 16,0 litrů
Zdvihový objem 4390 cm3
Vrtání / Zdvih 81 / 71 mm
Kompresní poměr 8,8:1
Příprava směsi 6 karburátorů Weber 38 DCOE  59/60
Zapalování - dvou-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec    - Evropská verze
- dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec      - U.S. verze
Výkon 250 kW (340 k)  při 6800 ot/min
235 kW (320 k)  při 6200 ot/min    - někdy uváděné
Točivý moment 422 Nm  při 4600 ot/min
432 Nm  při 4000 ot/min    - někdy uváděné
Maximální otáčky + ostatní max. - 7000 ot/min
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná
1.st 2,492:1
2.st 1,674:1
3.st 1,244:1
4.st 1:1
5.st 0,801:1
R.st 2,416:1
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálé převody 4,09:1  (11/45)
Podvozek
Typ šasi Tipo F101 AC 100     (Tipo 616   - staré označení)
Rám prostorový z ocelových trubek , zpevněný kovovými výztuhami
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč , oleo-pneumatické vyrovnávání světlé výšky
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Girling  ,  287 / 294 mm
Řízení šnekové (maticové) s oběhem kuliček s kladkou  -  s posilovačem
Karoserie
Počet sedadel 2     ( 2 + 2   -  na přání)
Design / Výroba Pininfarina / stavil Scaglietti
Materiál ocelová + hliníková kapota a kufr
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4550 x 1780 x 1270 mm
Rozvor náprav 2500 mm
Rozchod kol    (p/z) 1480 / 1480 mm
Objem kufru 240 litrů
Nádrž 105 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 1650 kg
Pohotovostní hmotnost 1730 kg
Celková hmotnost 2050 kg
Kola    (všechny) lité Cromodora   a   drátěné Borrani
7,5 x 15"
Pneumatiky    (všechny) 215/70-15
Výkony
Maximální rychlost 262 km/h    (při 6850 ot/min)
Zrychlení    z 0 na 100 6,7s
7,3s      - test
Zrychlení    z 0 na 160 19,3s    - test
Zrychlení    z 0 na 200 22,2s
Pevný start    400 m 15,7s    - test
Pevný start    1 km 25,5s
Čísla podvozků
14 179   až   16 289
Poznámky
Vozy pro USA byly asi o 50 kg těžší  a  o 30 koní slabší.

V roce 1971 začalo Ferrari používat nové číslování typů motorů a šasi.  U typu 365 GTC/4 bylo jako u jediného použité nové
i starší označení.


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail