FERRARI 365 GTC , GTS
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1968-1970 - GTC1969 - GTS |
Počet vyrobených vozů | 153 ks - GTC20 ks - GTS |
Původní cena | 7900 GBP - GTC15 000 USD - GTS |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 245 C |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 11,0 litrů |
Zdvihový objem | 4390 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 81 / 71 mm |
Kompresní poměr | 8,8:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 40 DFI/53 karburátory Weber 40 DFI/7 - alt. |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 235 kW (320 k) při 6600 ot/min |
Točivý moment | 363 Nm při 5000 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7000 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 3,075:1 |
2.st | 2,120:1 |
3.st | 1,572:1 |
4.st | 1,250:1 |
5.st | 0,960:1 |
R.st | 2,670:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | 3,44:1 (9/31) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 592 C |
Rám | prostorový z ocelových trubek , zpevněný kovovými výztuhami |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , 272 / 273 mm |
Řízení | šnekové s kladkou |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | ocelová + hliníková kapota a kufr |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4470 x 1670 x 1300 mm |
Rozvor náprav | 2400 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1410 / 1414 mm |
Objem kufru | 300 litrů |
Nádrž | 90 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1350 kg - GTC1290 kg - GTS |
Pohotovostní hmotnost | 1415 kg - GTC1355 kg - GTS |
Celková hmotnost | 1595 kg - GTC1555 kg - GTS |
Kola (všechny) | lité a drátěné Borrani7L x 14" |
Pneumatiky (všechny) | 205-14 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 248 km/h (při 6600 ot/min) - GTC245 km/h (při 6520 ot/min) - GTS |
Zrychlení z 0 na 100 | 7,0s |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | 25,8s |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | 25,9s |
Pevný start 1 míle | 38,5s |
Čísla podvozků | |
11 823 až 12 795 - GTC11 227 až 12 493 - GTS | |
Poznámky | |
Vozy pro USA byly asi o 75 kg těžší a o 45 koní slabší. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail