FERRARI 365 GTB/4 Prototipo
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1967 |
Počet vyrobených vozů | 2 |
Původní cena | |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 243 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 3 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 4380 cm3 |
Vrtání / Zdvih | |
Kompresní poměr | |
Příprava směsi | 6 karburátorů Weber 40 DCN 9 |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , dvě svíčky na válec |
Výkon | |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7000 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 3,075:1 |
2.st | 2,120:1 |
3.st | 1,573:1 |
4.st | 1,250:1 |
5.st | 1,040:1 |
R.st | 2,670:1 |
Spojka | |
Diferenciál | samosvorný diferenciál , pohon zadních kol |
Stálý převod | 3,55:1 (9/32) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 596 |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , Dunlop , 279 / 274 mm |
Řízení | šnekové s kladkou |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina / stavil Scaglietti - č.p. 10 287Scaglietti / stavil Scaglietti - č.p. 11 001 |
Materiál | ocelová |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4410 x 1720 x ???? mm |
Rozvor náprav | 2400 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1401 / 1417 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | |
Suchá hmotnost | 1100 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (všechny) | drátěné7,0 x 14" |
Pneumatiky (všechny) | 205-14 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 270 km/h |
Zrychlení z 0 na 96 | |
Zrychlení z 0 na 161 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
10 287 , 11 001 | |
Poznámky | |
Tyto vozy jsou vývojové prototypy Daytony postavené na podvozcích typu 275 GTB/4. Nový tří-ventilový motor Tipo 243 měl pouze vůz č.p. 10 287. Vůz č.p. 11 001 měl starší motor Tipo 226 z vozu 275 GTB/4. Vozu č.p. 11 001 pozděj upravili šasi podle sériových vozů Daytona , karoserie a motor Tipo 226 zůstali původní. V roce 1968 byly vyrobené další čtyři prototypy Daytony , ty už ale měly téměř sériovou podobu. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail