www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  365  GTB/4   Prototipo



Ferrari_365_GTB4_Prototipo_#10287   Ferrari_365_GTB4_Prototipo_#10287
Ferrari_365_GTB4_Prototipo_#11001



Základní údaje
Období výroby 1967
Počet vyrobených vozů 2
Původní cena
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo 243
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  3 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 4380 cm3
Vrtání / Zdvih
Kompresní poměr
Příprava směsi 6 karburátorů Weber 40 DCN 9
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , dvě svíčky na válec
Výkon
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní max. - 7000 ot/min
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná
1.st 3,075:1
2.st 2,120:1
3.st 1,573:1
4.st 1,250:1
5.st 1,040:1
R.st 2,670:1
Spojka
Diferenciál samosvorný diferenciál  ,  pohon zadních kol
Stálý převod 3,55:1  (9/32)
Podvozek
Typ šasi Tipo 596
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  Dunlop  ,  279 / 274 mm
Řízení šnekové s kladkou
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina / stavil Scaglietti     - č.p. 10 287
Scaglietti   / stavil Scaglietti     - č.p. 11 001
Materiál ocelová
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4410 x 1720 x ???? mm
Rozvor náprav 2400 mm
Rozchod kol    (p/z) 1401 / 1417 mm
Objem kufru
Nádrž
Suchá hmotnost 1100 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (všechny) drátěné
7,0 x 14"
Pneumatiky    (všechny) 205-14
Výkony
Maximální rychlost 270 km/h
Zrychlení    z 0 na 96
Zrychlení    z 0 na 161
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
10 287   ,   11 001
Poznámky
Tyto vozy jsou vývojové prototypy Daytony postavené na podvozcích typu 275 GTB/4.

Nový tří-ventilový motor Tipo 243 měl pouze vůz č.p. 10 287.  Vůz č.p. 11 001 měl starší motor Tipo 226 z vozu 275 GTB/4.
Vozu č.p. 11 001 pozděj upravili šasi podle sériových vozů Daytona , karoserie a motor Tipo 226 zůstali původní.

V roce 1968 byly vyrobené další čtyři prototypy Daytony , ty už ale měly téměř sériovou podobu.


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail