FERRARI 365 GTB/4 Competizione
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1969 a 1971-1973 |
Počet vyrobených vozů | 15 + 9 |
Původní cena | 36 000 USD - série II |
Určení | závodní |
Motor | |
Typ | Tipo 251 a 251 F |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 4390 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 81 / 71 mm |
Kompresní poměr | 9,3 : 1 - série I10,1:1 - série II9,9 : 1 - série III |
Příprava směsi | 6 karburátorů Weber 40 DCN 20 |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 265 kW (360 k) při 7700 ot/min - série I296 kW (402 k) při 8300 ot/min - série II331 kW (450 k) při 8500 ot/min - série III |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 3,075:1 |
2.st | 2,120:1 |
3.st | 1,572:1 |
4.st | 1,250:1 |
5.st | 0,963:1 |
R.st | 2,667:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | na výběr bylo 10 stálých převodů:4,71:1 (7/33) až 3,30:1 (10/33) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 605 |
Rám | prostorový z ocelových trubek , zpevněný kovovými výztuhami , s vnitřní bezpečnostní klecí |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené |
Řízení | šnekové s kladkou |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina - Ferrari |
Materiál | série I: celá hliníkovásérie II: ocelová + hliníkové dveře , kapota a kufrsérie III: ocelová + hliníková kapota a kufr |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4421 x 1759 x 1244 mm - série I4292 x 1802 x 1244 mm - série II a III |
Rozvor náprav | 2400 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1453 / 1466 mm (kola 8 - 8,5)1465 / 1478 mm (kola 8,5 - 9)1490 / 1475 mm - série II a III |
Objem kufru | 50 litrů |
Nádrž | 98 až 128 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1230 kg - série I1365 až 1450 kg - série II1447 kg - série III |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | lité Campagnolo8J x 15" , 8,5J x 15" - série I 8,5J x 15" , 9J x 15" - série I9J x 15" , 11J x 15" - série II a III |
Pneumatiky (p/z) | 255/10/15 , 275/11/15 - série II a III |
Výkony | |
Maximální rychlost | 220 až 310 km/h (podle stálého převodu , při 7250 ot/min , série II a III) |
Zrychlení z 0 na 96 | 5,8s - test (série II) |
Zrychlení z 0 na 161 | 12,6s - test (série II) |
Zrychlení z 0 na 193 | 18,9s - test (série II) |
Pevný start 400 m | 14,5s - test (série II) |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
prototyp: 12 547série I: 14 407 , 14 429 , 14 437 , 14 885 , 14 889 série II: 15 225 , 15 373 , 15 667 , 15 681 , 15 685série III: 16 343 , 16 363 , 16 367 , 16 407 , 16 425 přestavěné: 12 467 , 13 367 , 13 855 , 14 065 , 14 107 , 14 141 , 15 965 , 16 717 | |
Poznámky | |
Prototyp 365 GTB/4 Competizione postavilo Ferrari už v roce 1969.V letech 1971 , 1972 a 1973 postavila továrna 3 řady Competizione , každá po pěti kusech. Zároveň bylo ještě v letech 1971 až 1975 u Ferrari oficiálně přestavěno 8 cestovních vozů na verzi Competizione. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail