www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  365  GTB/4   Competizione



Ferrari_365_GTB/4_Competizione_řadyII   Ferrari_365_GTB/4_Competizione_řadyIII



Základní údaje
Období výroby 1969   a   1971-1973
Počet vyrobených vozů 15 + 9
Původní cena 36 000 USD    - série II
Určení závodní
Motor
Typ Tipo 251   a   251 F
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 4390 cm3
Vrtání / Zdvih 81 / 71 mm
Kompresní poměr 9,3 : 1    - série I
10,1:1    - série II
9,9 : 1    - série III
Příprava směsi 6 karburátorů Weber 40 DCN 20
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 265 kW (360 k)  při 7700 ot/min    - série I
296 kW (402 k)  při 8300 ot/min    - série II
331 kW (450 k)  při 8500 ot/min    - série III
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná
1.st 3,075:1
2.st 2,120:1
3.st 1,572:1
4.st 1,250:1
5.st 0,963:1
R.st 2,667:1
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál samosvorný diferenciál  ,  pohon zadních kol
Stálé převody na výběr bylo 10 stálých převodů:
4,71:1  (7/33)    až    3,30:1  (10/33)
Podvozek
Typ šasi Tipo 605
Rám prostorový z ocelových trubek  ,  zpevněný kovovými výztuhami  ,  s vnitřní bezpečnostní klecí
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené
Řízení šnekové s kladkou
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina - Ferrari
Materiál série I:      celá hliníková
série II:    ocelová + hliníkové dveře , kapota a kufr
série III:   ocelová + hliníková kapota a kufr
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4421 x 1759 x 1244 mm    - série I
4292 x 1802 x 1244 mm    - série II  a  III
Rozvor náprav 2400 mm
Rozchod kol    (p/z) 1453 / 1466 mm     (kola 8 - 8,5)
1465 / 1478 mm     (kola 8,5 - 9)
1490 / 1475 mm     - série II  a  III
Objem kufru 50 litrů
Nádrž 98   až   128 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 1230 kg    - série I
1365   až   1450 kg    - série II
1447 kg    - série III
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) lité Campagnolo
8J x 15"    ,    8,5J x 15"     - série I
8,5J x 15"    ,    9J x 15"     - série I
9J x 15"    ,    11J x 15"      - série II  a  III
Pneumatiky    (p/z) 255/10/15    ,    275/11/15     - série II  a  III
Výkony
Maximální rychlost 220   až   310 km/h      (podle stálého převodu  ,  při 7250 ot/min  ,  série II  a  III)
Zrychlení    z 0 na 96 5,8s      - test   (série II)
Zrychlení    z 0 na 161 12,6s    - test   (série II)
Zrychlení    z 0 na 193 18,9s    - test   (série II)
Pevný start    400 m 14,5s    - test   (série II)
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
prototyp:       12 547
série I:           14 407 , 14 429 , 14 437 , 14 885 , 14 889
série II:          15 225 , 15 373 , 15 667 , 15 681 , 15 685
série III:         16 343 , 16 363 , 16 367 , 16 407 , 16 425
přestavěné:    12 467 , 13 367 , 13 855 , 14 065 , 14 107 , 14 141 , 15 965 , 16 717
Poznámky
Prototyp 365 GTB/4 Competizione postavilo Ferrari už v roce 1969.
V letech 1971 , 1972 a 1973 postavila továrna 3 řady Competizione , každá po pěti kusech.
Zároveň bylo ještě v letech 1971 až 1975 u Ferrari oficiálně přestavěno 8 cestovních vozů na verzi Competizione.


home

Copyright © 2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail