y ??tr>
www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  365  GTB/4    (Daytona)



Ferrari_365_GTB/4_Daytona   Ferrari_365_GTB/4_Daytona



Základní údaje
Období výroby 1968-1973
Počet vyrobených vozů 1285
Původní cena 19 700   až   25 350 USD    ,    8560   až   11 000 GBP
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo 251
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou    - 16,0 litrů
Zdvihový objem 4390 cm3
Vrtání / Zdvih 81 / 71 mm
Kompresní poměr 8,8:1
Příprava směsi 6 karburátorů Weber 40 DCN  20
6 karburátorů Weber 40 DCN  21       - alt.
6 karburátorů Weber 40 DCN  20/A    - U.S. verze
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 259 kW (352 k)  při 7500 ot/min
253 kW (344 k)  při 6500 ot/min    - U.S. verze
Točivý moment 432 Nm  při 5500 ot/min
402 Nm  při 4600 ot/min    - U.S. verze
Maximální otáčky + ostatní max. - 7500 ot/min
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná
1.st 3,075:1
2,467:1    - alt. převody
2.st 2,120:1
1,842:1    - alt. převody
3.st 1,572:1
1,455:1    - alt. převody
4.st 1,250:1
1,200:1    - alt. převody
5.st 0,963:1
R.st 2,667:1
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál samosvorný diferenciál  ,  pohon zadních kol
Stálé převody 3,30:1  (10/33)
Podvozek
Typ šasi Tipo 605
Rám prostorový z ocelových trubek , zpevněný kovovými výztuhami
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Girling  ,  287 / 294 mm
Řízení šnekové s kladkou
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina / stavil Scaglietti
Materiál - ocelová + hliníkové dveře , kapota a kufr
- ocelová + hliníková kapota a kufr      - od r. 1971
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4425 x 1760 x 1245 mm
Rozvor náprav 2400 mm
Rozchod kol    (p/z) 1440 / 1453 mm
Objem kufru 190 litrů
Nádrž 128 litrů
Suchá hmotnost 1280   až   ???? kg    - Evropská verze
????    až   ???? kg    - U.S. verze
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1430   až    ???? kg    - Evropská verze
1580   až   1660 kg    - U.S. verze
Celková hmotnost 1630   až    ???? kg    - Evropská verze
1760   až   1860 kg    - U.S. verze
Kola    (všechny) lité Cromodora  a  drátěné Borrani
7,5 x 15"
Pneumatiky    (všechny) 215/70-15
Výkony
Maximální rychlost 280 km/h    (při 7200 ot/min)
Zrychlení    z 0 na 100 6,1s
Zrychlení    z 0 na 161 12,6s   až   15,4s    - test
Zrychlení    z 0 na 200 18,0s
Pevný start    400 m 13,7s   až   15,7s    - test
Pevný start    1 km 24,3s
Čísla podvozků
12 301   až   17 615
Poznámky
Tento typ je přezdívaný Daytona podle suveréního vítězství vozů Ferrari (první 3 místa) ve 24h Daytony v roce 1967.

Výklopné přední světlomety měly zpočátku jenom vozy určené pro USA , ale od roku 1971 už je měly všechny vozy.
 - plexiskla            - 533 ks
 - výklopné světla  - 752 ks


home

Copyright © 2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail