FERRARI 365 GTB/4 (Daytona)
|
y ??/tr>
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1968-1973 |
Počet vyrobených vozů | 1285 |
Původní cena | 19 700 až 25 350 USD , 8560 až 11 000 GBP |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 251 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou - 16,0 litrů |
Zdvihový objem | 4390 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 81 / 71 mm |
Kompresní poměr | 8,8:1 |
Příprava směsi | 6 karburátorů Weber 40 DCN 206 karburátorů Weber 40 DCN 21 - alt.6 karburátorů Weber 40 DCN 20/A - U.S. verze |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 259 kW (352 k) při 7500 ot/min253 kW (344 k) při 6500 ot/min - U.S. verze |
Točivý moment | 432 Nm při 5500 ot/min402 Nm při 4600 ot/min - U.S. verze |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7500 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 3,075:12,467:1 - alt. převody |
2.st | 2,120:11,842:1 - alt. převody |
3.st | 1,572:11,455:1 - alt. převody |
4.st | 1,250:11,200:1 - alt. převody | 5.st | 0,963:1 |
R.st | 2,667:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | 3,30:1 (10/33) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 605 |
Rám | prostorový z ocelových trubek , zpevněný kovovými výztuhami |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Girling , 287 / 294 mm |
Řízení | šnekové s kladkou |
Karoserie | y ??/tr>|
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina / stavil Scaglietti |
Materiál | - ocelová + hliníkové dveře , kapota a kufr- ocelová + hliníková kapota a kufr - od r. 1971 |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4425 x 1760 x 1245 mm |
Rozvor náprav | 2400 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1440 / 1453 mm |
Objem kufru | 190 litrů |
Nádrž | 128 litrů |
Suchá hmotnost | 1280 až ???? kg - Evropská verze???? až ???? kg - U.S. verze |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1430 až ???? kg - Evropská verze1580 až 1660 kg - U.S. verze |
Celková hmotnost | 1630 až ???? kg - Evropská verze1760 až 1860 kg - U.S. verze |
Kola (všechny) | lité Cromodora a drátěné Borrani7,5 x 15" |
Pneumatiky (všechny) | 215/70-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 280 km/h (při 7200 ot/min) |
Zrychlení z 0 na 100 | 6,1s |
Zrychlení z 0 na 161 | 12,6s až 15,4s - test |
Zrychlení z 0 na 200 | 18,0s |
Pevný start 400 m | 13,7s až 15,7s - test |
Pevný start 1 km | 24,3s |
Čísla podvozků | |
12 301 až 17 615 | |
Poznámky | |
Tento typ je přezdívaný Daytona podle suveréního vítězství vozů Ferrari (první 3 místa) ve 24h Daytony v roce 1967. Výklopné přední světlomety měly zpočátku jenom vozy určené pro USA , ale od roku 1971 už je měly všechny vozy. - plexiskla - 533 ks - výklopné světla - 752 ks |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail