![]() |
|
FERRARI 365 GT4 Berlinetta Boxer
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1973-1976 |
Počet vyrobených vozů | 387 |
Původní cena | 18,3 mil. ITL , 15 500 GBP , 40 000 USD | Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo F102 AB 000 |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 180° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné ozubeným řemenem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 12,0 litrů |
Zdvihový objem | 4390 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 81 / 71 mm |
Kompresní poměr | 8,8:1 |
Příprava směsi | 4 karburátory Weber 40 IF3C |
Zapalování | elektronické zapalování Dinoplex s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec |
Výkon | 265 kW (360 k) při 7500 ot/min253 kW (344 k) při 7200 ot/min - U.S. specifikace |
Točivý moment | 409 Nm při 3900 ot/min - stejné |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7700 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 2,642:1 |
2.st | 1,888:1 |
3.st | 1,428:1 |
4.st | 1,080:1 |
5.st | 0,821:1 |
R.st | 2,357:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | 3,91:1 (11/43) , 3,75:1 (12/45) , 3,46:1 (13/45) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F102 AB 100 |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , hydraulické teleskopickétlumiče Koni s vinutými pružinami , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , zdvojené hydraulickételeskopické tlumiče Koni s vinutými pružinami , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , 288 / 297 mm |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | ocelová + hliníkové díly |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4360 x 1800 x 1120 mm |
Rozvor náprav | 2500 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1500 / 1510 mm |
Objem kufru | 140 litrů125 litrů - U.S. specifikace |
Nádrž | 120 litrů |
Suchá hmotnost | 1235 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1385 kg1550 kg - U.S. specifikace |
Celková hmotnost | 1590 kg |
Kola (všechny) | 7,5 x 15" |
Pneumatiky (všechny) | 215/70-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 250 , 260 a 282 km/h (podle stálého převodu) (pro tisk se uváděla hodnota 302 km/h) |
Zrychlení z 0 na 100 | 5,6s6,5s - test7,2s - test - U.S. specifikace |
Zrychlení z 0 na 160 | 14,8s - test - U.S. specifikace |
Zrychlení z 0 na 200 | 17,0s |
Pevný start 400 m | 15,5s - test - U.S. specifikace |
Pevný start 1 km | 24,0s |
Čísla podvozků | |
17 185 až 19 323 | |
Poznámky | |
Tento typ se do USA kvůli emisním limitům oficiálně nedovážel. Některé vozy ale byly dovezené individuálně a tamje upravili na U.S. specifikaci. V letech 1975 a 1976 byly 3 vozy upravené na závodní verzi 365 GT4 BB Competizione. Tyto vozy byly odlehčené a měly upravené zavěšení a karoserii.Objem motoru zůstal stejný , ale místo karburátorů dostaly vstřikování paliva - 338 kW (460 k) při 7800 ot/min. |
Copyright © 2012-2025 , Ferrari-Data.cz , E-mail