FERRARI 348 GT Michelotto Competizione
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1993-1994 |
Počet vyrobených vozů | 11 |
Původní cena | |
Určení | závodní - italská a světová série vozů GT , třída GT2 |
Motor | |
Typ | Tipo F119 ?? |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V8 , 90° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné ozubeným řemenem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 3405 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 85 / 75 mm |
Kompresní poměr | |
Příprava směsi | nepřímé elektronické vstřikování |
Zapalování | elektrostatické zapalování , jedna svíčka na válec |
Výkon | 265 kW (360 k) při ???? ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | |
Diferenciál | samosvorný diferenciál , pohon zadních kol |
Stálý převod | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F119 AB ?? |
Rám | prostorový z ocelových profilů + zadní trubkový ocelový podrám + vnitřní ochrannýocelový rám |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické nastavitelné tlumiče Koni , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické nastavitelné tlumiče Koni , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Brembo , 380 / 380 mm |
Řízení | hřebenové bez posilovače |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | hliníková + dveře , nárazníky a podlaha z uhlíkových vláken |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | |
Rozvor náprav | 2450 mm |
Rozchod kol (p/z) | |
Objem kufru | |
Nádrž | |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | |
Pneumatiky (p/z) | slicky239/645-18 , 265/645-18 |
Výkony | |
Maximální rychlost | |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
Poznámky | |
Byly to vozy 348 GTB upravené dvorním ladičem Ferrari , firmou Michelotto , na závodní speciály třídy GT2. Závodily pouze dva vozy , zbylých 9 aut skončilo někde v soukromých sbírkách. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail