FERRARI 348 GT Competizione
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1993-1994 |
Počet vyrobených vozů | 56 |
Původní cena | 84 870 GBP |
Určení | cestovní - homologační série pro závodní verzi |
Motor | |
Typ | Tipo F119 H |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V8 , 90° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné ozubeným řemenem |
Mazání | mazání se suchou vanou - 11,0 litrů |
Zdvihový objem | 3405 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 85 / 75 mm |
Kompresní poměr | 10,8:1 |
Příprava směsi | nepřímé elektronické vstřikování Bosch Motronic M 2,7 |
Zapalování | elektrostatické zapalování Bosch Motronic M 2,7 , jedna svíčka na válec |
Výkon | 235 kW (320 k) při 7200 ot/min |
Točivý moment | 324 Nm při 5000 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7750 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 3,214:1 |
2.st | 2,105:1 |
3.st | 1,458:1 |
4.st | 1,094:1 |
5.st | 0,861:1 |
R.st | 2,786:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálý převod | 1,080:1 (25/27) x 1,052:1 (19/20) x 3,563:1 (16/57) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F119 AB ?? |
Rám | prostorový z ocelových profilů + zadní trubkový ocelový podrám |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , plynové teleskopické nastavitelné tlumiče Bilstein , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , plynové teleskopické nastavitelné tlumiče Bilstein , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , 355x35 / 355x35 mm , 4 / 4 pístky , bez ABS |
Řízení | hřebenové bez posilovače |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | hliníková + dveře , prahy a nárazníky z karbonu a kevlaru |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4230 x 1894 x 1170 mm |
Rozvor náprav | 2450 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1502 / 1578 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 88 litrů |
Suchá hmotnost | 1180 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1280 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | 8J x 18" , 10J x 18" |
Pneumatiky (p/z) | 225/40-18 , 265/40-18 |
Výkony | |
Maximální rychlost | cca 280 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | cca 5,0s |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
Poznámky | |
Byla to speciální série pro Evropu a zároveň homologační série pro závodní speciály 348 GT Michelotto Competizione. Oproti normálním vozům 348 měla tato série větší kola a brzdy , úpravy na šasi a podvozku , jiný interiér , části karoseriez kompozitu a další odlehčení. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail