FERRARI 342 America
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1952-1953 |
Počet vyrobených vozů | 6 |
Původní cena | 11 500 USD |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 342 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , hlavy a blok z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 9,0 litrů |
Zdvihový objem | 4101 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 80 / 68 mm |
Kompresní poměr | 8:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 40 DCF |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 147 kW (200 k) při 5000 ot/min |
Točivý moment | 363 Nm při 3000 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 4° synchronizovaná |
1.st | 2,536:1 |
2.st | 1,701:1 |
3.st | 1,256:1 |
4.st | 1:1 |
R.st | 2,956:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | 3,64:1 (11/40) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 342 AL (Tipo 100 - nové značení) |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Zadní náprava | tuhá náprava , podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové , hydraulicky ovládané |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pinin Farina - 5 ksVignale - 1 ks (č.p. 0232AL) |
Materiál | |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4550 x 1600 x 1430 mm - Pf. |
Rozvor náprav | 2650 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1325 / 1320 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 105 litrů |
Suchá hmotnost | 1090 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1200 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (všechny) | drátěné4,5 x 15" |
Pneumatiky (všechny) | 6,40-15 | y ??/tr>
Výkony | |
Maximální rychlost | 186 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0232AL , 0234AL , 0240AL , 0242AL , 0246AL , 0248AL | |
Poznámky | |
Vůz č.p. 0234AL měl přímo z továrny motor V12 4,5 litru. Prvmí majitel byl belgický král Leopold II. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail