www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  340  MM



Ferrari_340_MM_Touring_#0268AM   Ferrari_340_MM_Vignale_#0280AM



Základní údaje
Období výroby 1953
Počet vyrobených vozů 10
Původní cena
Určení závodní
Motor
Typ Tipo 340
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  hlavy a blok z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou
Zdvihový objem 4101 cm3
Vrtání / Zdvih 80 / 68 mm
Kompresní poměr 8:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 40 DCF
Zapalování dvě magneta , jedna svíčka na válec
Výkon 221 kW (300 k)  při 6600 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 5°    (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný)
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka více-lamelová  suchá
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille , zkrutná tyč
Zadní náprava tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Brzdy    (p/z) bubnové  ,  hydraulicky ovládané
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Vignale          - 4 ks
Pinin Farina   - 4 ks
Touring          - 2 ks
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4102 x 1651 x 1130 mm    - Vignale spider
Rozvor náprav 2500 mm
Rozchod kol    (p/z) 1325 / 1320 mm
Objem kufru
Nádrž 177 litrů
Suchá hmotnost 850 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1000 kg
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné  Borrani
16"
Pneumatiky    (p/z) 5,50-16   ,   6,50-16
Výkony
Maximální rychlost 280 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0236MM  ,  0268AM  ,  0280AM  ,  0284AM  ,  0294AM  ,  0318AM  ,  0320AM  ,  0322AM  ,  0324AM  ,  0350AM
Poznámky
Podvozky č. 0318AM  ,  0320AM  a  0322AM byly ještě v roce 1953 přestavěné na typ 375 MM.


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail