FERRARI 340 MM
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1953 |
Počet vyrobených vozů | 10 |
Původní cena | |
Určení | závodní |
Motor | |
Typ | Tipo 340 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , hlavy a blok z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou |
Zdvihový objem | 4101 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 80 / 68 mm |
Kompresní poměr | 8:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 40 DCF |
Zapalování | dvě magneta , jedna svíčka na válec |
Výkon | 221 kW (300 k) při 6600 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný) |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulickétlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Zadní náprava | tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové , hydraulicky ovládané |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Vignale - 4 ksPinin Farina - 4 ksTouring - 2 ks |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4102 x 1651 x 1130 mm - Vignale spider |
Rozvor náprav | 2500 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1325 / 1320 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 177 litrů |
Suchá hmotnost | 850 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1000 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné Borrani16" |
Pneumatiky (p/z) | 5,50-16 , 6,50-16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 280 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0236MM , 0268AM , 0280AM , 0284AM , 0294AM , 0318AM , 0320AM , 0322AM , 0324AM , 0350AM | |
Poznámky | |
Podvozky č. 0318AM , 0320AM a 0322AM byly ještě v roce 1953 přestavěné na typ 375 MM. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail