![]() |
|
FERRARI 340 America
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1951-1952 |
Počet vyrobených vozů | 23 |
Původní cena | 16 000 až 18 720 USD , 2940 GBP , 3 až 5 mil. ITL |
Určení | cestovní / závodní |
Motor | |
Typ | Tipo 340 A |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , hlavy a blok z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | - mazání s mokrou vanou- mazání se suchou vanou - 16,0 litrů (závodní verze) |
Zdvihový objem | 4101 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 80 / 68 mm |
Kompresní poměr | 8:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 40 DCF |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 162 kW (220 k) při 6000 ot/min |
Točivý moment | 354 Nm při 5000 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 6500 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný) |
1.st | 3,080:1 |
2.st | 1,900:1 |
3.st | 1,380:1 |
4.st | 1:1 |
5.st | 0,925:1 |
R.st | 3,100:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | - konvenční diferenciál (cestovní verze)- samosvorný diferenciál (závodní verze)- pohon zadních kol |
Stálé převody | 4,67:1 (9/42) , 4,00:1 (10/40) , 3,64:1 (11/40) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 340 A |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Zadní náprava | tuhá náprava , podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové , hydraulicky ovládané , Lockheed |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Vignale - 11 ksTouring - 8 ks Ghia - 4 ks |
Materiál | - ocelová- hliníková (závodní verze) |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 3701 x 1524 x 1170 mm - Touring |
Rozvor náprav | 2420 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1278 / 1250 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 140 a 150 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 930 až 1090 kg |
Celková hmotnost | Kola (všechny) | drátěné Rudge-Whitworth15"4,0 x 16" - alt. |
Pneumatiky (všechny) | 6,40-155,90-16 - alt.6,50-16 - alt. |
Výkony | |
Maximální rychlost | 188 , 218 a 240 km/h (podle stálého převodu , při 6000 ot/min) |
Zrychlení z 0 na 100 | 6,5s až 9,5s - test |
Zrychlení z 0 na 160 | 15,5s - test |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | 15,4s - test |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0082A , 0114A , 0116A , 0118A , 0120A , 0122A , 0124A , 0126A , 0130A , 0132A , 0138A , 0140A , 0142A , 0144A , 0148A , 0150A , 0174A , 0196A , 0202A , 0204A , 0206A , 0212A , 0238A | |
Poznámky | |
Typ 340 America byl vyráběný buď v cestovní verzi , a nebo v odlehčené a mírně upravené závodní verzi. Záleželo na tom , jak si zákazník naspecifikoval podvozek , motor a karoserii. Většina vozů byla vyrobena v závodní verzi. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail