www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  340  America



Ferrari_340_America_Vignale_#0082A   Ferrari_340_America_Touring_#0114A
Ferrari_340_America_Ghia_#0148A



Základní údaje
Období výroby 1951-1952
Počet vyrobených vozů 23
Původní cena 16 000   až   18 720 USD    ,    2940 GBP    ,    3  až  5 mil. ITL
Určení cestovní / závodní
Motor
Typ Tipo 340 A
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  hlavy a blok z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání - mazání s mokrou vanou
- mazání se suchou vanou    - 16,0 litrů    (závodní verze)
Zdvihový objem 4101 cm3
Vrtání / Zdvih 80 / 68 mm
Kompresní poměr 8:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 40 DCF
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 162 kW (220 k)  při 6000 ot/min
Točivý moment 354 Nm  při 5000 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 6500 ot/min
Pohon
Převodovka 5°    (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný)
1.st 3,080:1
2.st 1,900:1
3.st 1,380:1
4.st 1:1
5.st 0,925:1
R.st 3,100:1
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál - konvenční diferenciál      (cestovní verze)
- samosvorný diferenciál   (závodní verze)
- pohon zadních kol
Stálé převody 4,67:1  (9/42)    ,    4,00:1  (10/40)    ,    3,64:1  (11/40)
Podvozek
Typ šasi Tipo 340 A
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Zadní náprava tuhá náprava , podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Brzdy    (p/z) bubnové  ,  hydraulicky ovládané  ,  Lockheed
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Vignale    - 11 ks
Touring    - 8 ks
Ghia        - 4 ks
Materiál - ocelová
- hliníková    (závodní verze)
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 3701 x 1524 x 1170 mm    - Touring
Rozvor náprav 2420 mm
Rozchod kol    (p/z) 1278 / 1250 mm
Objem kufru
Nádrž 140   a   150 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 930   až   1090 kg
Celková hmotnost
Kola    (všechny) drátěné  Rudge-Whitworth
15"
4,0 x 16"    - alt.
Pneumatiky    (všechny) 6,40-15
5,90-16    - alt.
6,50-16    - alt.
Výkony
Maximální rychlost 188   ,   218   a   240 km/h      (podle stálého převodu  ,  při 6000 ot/min)
Zrychlení    z 0 na 100 6,5s   až   9,5s     - test
Zrychlení    z 0 na 160 15,5s                   - test
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 15,4s                   - test
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0082A , 0114A , 0116A , 0118A , 0120A , 0122A , 0124A , 0126A , 0130A , 0132A , 0138A , 0140A , 0142A , 0144A ,
0148A , 0150A , 0174A , 0196A , 0202A , 0204A , 0206A , 0212A , 0238A
Poznámky
Typ 340 America byl vyráběný buď v cestovní verzi , a nebo v odlehčené a mírně upravené závodní verzi.
Záleželo na tom , jak si zákazník naspecifikoval podvozek , motor a karoserii.  Většina vozů byla vyrobena v závodní verzi.


home

Copyright © 2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail