FERRARI 335 S
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1957 |
Počet vyrobených vozů | 4 |
Původní cena | |
Určení | závodní speciál |
Motor | |
Typ | Tipo 141 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 4023 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 77 / 72 mm |
Kompresní poměr | 9,2:1 |
Příprava směsi | 6 karburátorů Weber 42 DCN6 karburátorů Solex C40 P11 - alt. |
Zapalování | čtyř-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , dvě svíčky na válec |
Výkon | 287 kW (390 k) při 7400 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7500 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 4° synchronizovaná |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 520 B |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulickétlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Zadní náprava | náprava DeDion , zdvojené podélné ramena , příčné listové pero (některé vozy - vinuté pružiny) ,pákové hydraulické tlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Scaglietti - 4 ks |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4204 x 1651 x 1041 mm |
Rozvor náprav | 2350 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1296 / 1310 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 200 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 880 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné Borrani16" |
Pneumatiky (p/z) | 6,00-16 , 7,00-16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 300 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
(0646) , 0674 , 0676 , 0700 , 0764 | |
Poznámky | |
Podvozek č. 0646 byl vyrobený začátkem roku 1957 jako typ 290 S , pro závod 12h Sebringu 1957 dostal motor z 315 S ,a pro závod Mille Miglia 1957 dostal motor z 335 S. Na Mille Miglia 1957 měl vůz havárii a byl úplně zničený , zabil se při ní řidič Alfonso de Portago , spolujezdec a 14 diváků.Po této nehodě byl závod Mille Miglia zakázaný. Podvozek č. 0674 byl vyrobený v roce 1957 jako typ 315 S , po Mille Miglia 1957 byl přestavěný na typ 335 S. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail