www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  330  TRI/LM



Ferrari_330_TRI/LM_#0808_1962   Ferrari_330_TRI/LM_#0808_2007



Základní údaje
Období výroby 1962
Počet vyrobených vozů 1
Původní cena
Určení závodní speciál
Motor
Typ Tipo 163
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 3967 cm3
Vrtání / Zdvih 77 / 71 mm
Kompresní poměr 8,5:1    - zpočátku
8,8:1    - od LeMans 1962
Příprava směsi 3 karburátory Weber                  - zpočátku
6 karburátorů Weber 42 DCN    - od LeMans 1962
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 265 kW (360 k)  při 7200 ot/min    - zpočátku
287 kW (390 k)  při 7500 ot/min    - od LeMans 1962
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka více-lamelová
Diferenciál samosvorný diferenciál  ,  pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi Tipo 568
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Dunlop
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Fantuzzi
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4520 x 1590 x 1050 mm
Rozvor náprav 2420 mm
Rozchod kol    (p/z) 1245 / 1275 mm
Objem kufru
Nádrž 143 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 820 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné Borrani
6,0 x 16"   ,   7,0 x 16"
Pneumatiky    (p/z) 6,00-16   ,   7,00-16
Výkony
Maximální rychlost 300 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0808
Poznámky
Pro stavbu šasi č. 0808 byly použité díly z rámu vozu 250 TR61 č.p. 0780TR.
Vůz byl vyrobený v březnu 1962 , ale do května 1962 , před LeMans , prošel motor velkými úpravami , kvůli zvýšení výkonu.

(podrobnosti viz Historie šasi)


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail