FERRARI 330 TRI/LM
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1962 |
Počet vyrobených vozů | 1 |
Původní cena | |
Určení | závodní speciál |
Motor | |
Typ | Tipo 163 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 3967 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 77 / 71 mm |
Kompresní poměr | 8,5:1 - zpočátku8,8:1 - od LeMans 1962 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber - zpočátku6 karburátorů Weber 42 DCN - od LeMans 1962 |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 265 kW (360 k) při 7200 ot/min - zpočátku287 kW (390 k) při 7500 ot/min - od LeMans 1962 |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová |
Diferenciál | samosvorný diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 568 |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Dunlop |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Fantuzzi |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4520 x 1590 x 1050 mm |
Rozvor náprav | 2420 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1245 / 1275 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 143 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 820 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné Borrani6,0 x 16" , 7,0 x 16" |
Pneumatiky (p/z) | 6,00-16 , 7,00-16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 300 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0808 | |
Poznámky | |
Pro stavbu šasi č. 0808 byly použité díly z rámu vozu 250 TR61 č.p. 0780TR. Vůz byl vyrobený v březnu 1962 , ale do května 1962 , před LeMans , prošel motor velkými úpravami , kvůli zvýšení výkonu.(podrobnosti viz Historie šasi) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail