FERRARI 330 P4
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1967 |
Počet vyrobených vozů | 3 + 2 |
Původní cena | |
Určení | závodní prototyp |
Motor | |
Typ | Tipo 237 |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 3 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 3967 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 77 / 71 mm |
Kompresní poměr | 11:1 |
Příprava směsi | nepřímé mechanické vstřikování Lucas |
Zapalování | čtyř-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači Marelli , dvě svíčky na válec |
Výkon | 331 kW (450 k) při 8000 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 8200 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná (zn. Ferrari - Tipo 603R) |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | tří-kotoučová |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 603 |
Rám | polomonokok = ocelový trubkový prostorový rám s nosnými hliníkovými výztuhami , spojujícímistrukturu sklolaminátové podlahy |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Girling |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Ferrari - Drogo |
Materiál | hliníková , dveře z polyesteru |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4185 x 1810 x 1000 mm |
Rozvor náprav | 2400 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1488 / 1450 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 140 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 792 kg |
Pohotovostní hmotnost | 885 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | hořčíkové Campagnolo9,5 x 15" , 12,5 x 15" |
Pneumatiky (p/z) | 10,15-15 , 12,15-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 320 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0856 , 0858 , 0860 + 0846 , 0900 | |
Poznámky | |
0856: - podvozek byl vyrobený začátkem roku 1967 jako typ 330 P4 0858: - podvozek byl vyrobený začátkem roku 1967 jako typ 330 P4 - na podzim 1967 vůz přestavěný na typ 350 P4 CanAm , v téhle specifikaci je dodnes 0860: - podvozek byl vyrobený začátkem roku 1967 jako typ 330 P4 - na podzim 1967 vůz přestavěný na typ 350 P4 CanAm - pozděj přestavěný zpět na 330 P4 0846: - podvozek byl vyrobený v roce 1966 jako typ 330 P3 - začátkem roku 1967 přestavěný na typ 330 P4 (někdy je tento vůz označovaný také jako 330 P3/4) - v LeMans 1967 vůz zničený při požáru - v roce 2004 znovu sestavený jako 330 P3/4 0900: - vůz 330 P4 postavený Davidem Piperem začátkem 70-tých let , z většiny originálních dílů a karoserie - díky většině originálních dílů nebývá považovaný za repliku , ale za originální vůz , číslo podvozku mu proto přidělila sama továrna (podrobnosti viz Historie šasi) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail