FERRARI 330 GT 2+2 série II
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1965-1967 |
Počet vyrobených vozů | 580 |
Původní cena | 14 900 USD , 6510 GBP |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 209Tipo 209/66 - od r. 1966 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 10,0 litrů |
Zdvihový objem | 3967 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 77 / 71 mm |
Kompresní poměr | 8,8:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 40 DCZ/63 karburátory Weber 40 DFI - alt. |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 221 kW (300 k) při 7000 ot/min |
Točivý moment | 326 Nm při 5000 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 2,536:1 |
2.st | 1,770:1 |
3.st | 1,256:1 |
4.st | 1:1 |
5.st | 0,796:1 |
R.st | 3,218:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | 4,25:1 (8/34)3,78:1 (9/34) - na přání |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 571/65 |
Rám | eliptický žebřinový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , hydraulickételeskopické tlumiče Koni s přidanými vinutými pružinami , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , Dunlop , 311 / 298 mm |
Řízení | šnekové s kladkou (s posilovačem - od r. 1966) |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 + 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | ocelová + hliníková kapota a kufr |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4840 x 1715 x 1365 mm |
Rozvor náprav | 2650 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1405 / 1400 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 90 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1380 kg1530 kg - některé trhy |
Pohotovostní hmotnost | 1442 kg1590 kg - některé trhy |
Celková hmotnost | 1762 kg1910 kg - některé trhy |
Kola (všechny) | lité a drátěné Borrani7 x 15" |
Pneumatiky (všechny) | 205-15210-15 - alt. |
Výkony | |
Maximální rychlost | 245 km/h (při 6400 ot/min) |
Zrychlení z 0 na 100 | 7,5s až 8,5s |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | 25,5s až 27,5s |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | 26,3s |
Čísla podvozků | |
6939 až 7547 - 4 přední světla7553 až 10 193 - 2 přední světla | |
Poznámky | |
Prvních 125 vozů série II mělo ještě 4 přední světla (jako série I) , následujících 455 vozů už mělo jen 2 přední světla. Vozy se dvěma předními světly bývají někdy označované za další samostatnou sérii. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail