![]() |
|
FERRARI 330 GT 2+2 série I
|
|
| Základní údaje | |
| Období výroby | 1964-1965 |
| Počet vyrobených vozů | 500 |
| Původní cena | 14 200 USD , 6200 GBP |
| Určení | cestovní |
| Motor | |
| Typ | Tipo 209 |
| Uložení | vpředu podélně |
| Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
| Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
| Mazání | mazání s mokrou vanou - 10,0 litrů |
| Zdvihový objem | 3967 cm3 |
| Vrtání / Zdvih | 77 / 71 mm |
| Kompresní poměr | 8,8:1 |
| Příprava směsi | 3 karburátory Weber 40 DCZ/63 karburátory Weber 40 DFI - alt. |
| Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
| Výkon | 221 kW (300 k) při 7000 ot/min |
| Točivý moment | 326 Nm při 5000 ot/min |
| Maximální otáčky + ostatní | |
| Pohon | |
| Převodovka | 4° synchronizovaná + rychloběh |
| 1.st | 2,536:1 |
| 2.st | 1,770:1 |
| 3.st | 1,256:1 |
| 4.st | 1:1 |
| rychloběh | 0,778:1 |
| R.st | 3,218:1 |
| Spojka | jedno-kotoučová suchá |
| Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
| Stálé převody | 4,25:1 (8/34)3,78:1 (9/34) - na přání |
| Podvozek | |
| Typ šasi | Tipo 571 |
| Rám | eliptický žebřinový z ocelových trubek |
| Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
| Zadní náprava | tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , hydraulickételeskopické tlumiče Koni s přidanými vinutými pružinami , zkrutná tyč |
| Brzdy (p/z) | kotoučové , Dunlop , 311 / 298 mm |
| Řízení | šnekové s kladkou |
| Karoserie | |
| Počet sedadel | 2 + 2 |
| Design / Výroba | Pininfarina |
| Materiál | ocelová + hliníková kapota a kufr |
| Rozměry a hmotnosti | |
| Délka x Šířka x Výška | 4840 x 1715 x 1365 mm |
| Rozvor náprav | 2650 mm |
| Rozchod kol (p/z) | 1397 / 1389 mm |
| Objem kufru | |
| Nádrž | 90 litrů |
| Suchá hmotnost | |
| Hmotnost bez paliva | 1380 kg1530 kg - některé trhy |
| Pohotovostní hmotnost | 1442 kg1590 kg - některé trhy |
| Celková hmotnost | 1762 kg1910 kg - některé trhy |
| Kola (všechny) | drátěné Borrani6,5 x 15" |
| Pneumatiky (všechny) | 205-15 |
| Výkony | |
| Maximální rychlost | 245 km/h (při 6400 ot/min) |
| Zrychlení z 0 na 100 | 7,5s až 8,5s6,6s - test |
| Zrychlení z 0 na 160 | 15,5s - test |
| Zrychlení z 0 na 200 | 25,5s až 27,5s |
| Pevný start 400 m | 14,6s - test |
| Pevný start 1 km | 26,3s |
| Čísla podvozků | |
| 4963 až 6937 | |
| Poznámky | |
| Rychloběh byl elektronicky přiřaditelný , zn. Laycock de Normanville , typu A-Type , jako náhrada pátého stupně. | |
Copyright © 2012-2025 , Ferrari-Data.cz , E-mail