www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  330  America



Ferrari_330_America_#5121GT   Ferrari_330_America_#5121GT



Základní údaje
Období výroby 1963-1964
Počet vyrobených vozů 50
Původní cena
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo 209
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou
Zdvihový objem 3967 cm3
Vrtání / Zdvih 77 / 71 mm
Kompresní poměr 8,8:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 40 DCZ
3 karburátory Weber 40 DCL/6    - alt.
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 221 kW (300 k)  při 6600 ot/min
Točivý moment 318 Nm  při 5500 ot/min
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 4°   synchronizovaná  +  rychloběh
1.st 2,536:1
2.st 1,777:1
3.st 1,256:1
4.st 1:1
rychloběh 0,778:1
R.st 3,218:1
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál konvenční diferenciál  ,  pohon zadních kol
Stálé převody 4,25:1  (8/34)
Podvozek
Typ šasi Tipo 575
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče , zkrutná tyč
Zadní náprava tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , hydraulické
teleskopické tlumiče
Brzdy    (p/z) kotoučové
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2 + 2
Design / Výroba Pininfarina
Materiál ocelová
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4700 x 1710 x 1340 mm
Rozvor náprav 2600 mm
Rozchod kol    (p/z) 1395 / 1387 mm
Objem kufru
Nádrž 90 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 1310 kg
Pohotovostní hmotnost 1385 kg
Celková hmotnost 1695 kg
Kola    (všechny) drátěné Borrani
15"
Pneumatiky    (všechny) 185-15
Výkony
Maximální rychlost 245 km/h      (na rychloběh  při 6100 ot/min)
Zrychlení    z 0 na 100 6,6s
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
4953GT   až   5125GT
Poznámky
Vozy jsou vizuálně i technicky téměř totožné jako typ 250 GTE , jenom mají větší motor.

Rychloběh byl elektronicky přiřaditelný , zn. Laycock de Normanville , typu A-Type , jako náhrada pátého stupně.


home

Copyright © 2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail