FERRARI 330 America
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1963-1964 |
Počet vyrobených vozů | 50 |
Původní cena | |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 209 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou |
Zdvihový objem | 3967 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 77 / 71 mm |
Kompresní poměr | 8,8:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 40 DCZ3 karburátory Weber 40 DCL/6 - alt. |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 221 kW (300 k) při 6600 ot/min |
Točivý moment | 318 Nm při 5500 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 4° synchronizovaná + rychloběh |
1.st | 2,536:1 |
2.st | 1,777:1 |
3.st | 1,256:1 |
4.st | 1:1 |
rychloběh | 0,778:1 |
R.st | 3,218:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | 4,25:1 (8/34) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 575 |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Zadní náprava | tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , hydraulickételeskopické tlumiče |
Brzdy (p/z) | kotoučové |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 + 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | ocelová |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4700 x 1710 x 1340 mm |
Rozvor náprav | 2600 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1395 / 1387 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 90 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1310 kg |
Pohotovostní hmotnost | 1385 kg |
Celková hmotnost | 1695 kg |
Kola (všechny) | drátěné Borrani15" |
Pneumatiky (všechny) | 185-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 245 km/h (na rychloběh při 6100 ot/min) |
Zrychlení z 0 na 100 | 6,6s |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
4953GT až 5125GT | |
Poznámky | |
Vozy jsou vizuálně i technicky téměř totožné jako typ 250 GTE , jenom mají větší motor. Rychloběh byl elektronicky přiřaditelný , zn. Laycock de Normanville , typu A-Type , jako náhrada pátého stupně. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail