www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  312  PB



ferrari_312pb_#0880   ferrari_312pb_#0888



Základní údaje
Období výroby 1971-1972
Počet vyrobených vozů 11   (plus 1 nedokončený)
Původní cena
Určení závodní prototyp
Motor
Typ Tipo 001       - r. 1971 a 1972
Tipo 001/1    - r. 1973
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V12  ,  180°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné přes ozubené kola
Mazání mazání se suchou vanou    - 12,0 litrů
Zdvihový objem 2991 cm3    - 001
2992 cm3    - 001/1
Vrtání / Zdvih 78,5 / 51,5 mm    - 001
80,0 / 49,6 mm    - 001/1
Kompresní poměr 11,5:1
Příprava směsi nepřímé mechanické vstřikování Lucas
Zapalování elektronické jedno-cívkové zapalování Magneti-Marelli Dinoplex s jedním rozdělovačem ,
jedna svíčka na válec
Výkon 331 kW (450 k)  při 10 800 ot/min    až
349 kW (475 k)  při 11 800 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka tří-kotoučová
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi Tipo 623
Rám polomonokok  =  ocelový trubkový prostorový rám s nosnými hliníkovými výztuhami
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,
zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Girling
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ferrari
Materiál hliníková + sklolaminátová přední a ocasní část
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 3500 x 1880 x 956 mm    - r. 1971 a 1972
3770 x 1960 x 954 mm    - r. 1973
3890 x 1960 x 954 mm    - r. 1973
Rozvor náprav 2220 mm    - r. 1971 a 1972
2340 mm    - r. 1973
2380 mm    - r. 1973
Rozchod kol    (p/z) 1425 / 1400 mm    - r. 1971
1425 / 1448 mm    - r. 1972
1426 / 1486 mm    - r. 1973
Objem kufru
Nádrž 120 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 565   až   590 kg
Pohotovostní hmotnost 655   až   680 kg
Celková hmotnost
Kola    (p/z) hořčíkové Campagnolo
10 x 13"   ,   15,5 x 15"    - r. 1971 a 1972
11 x 13"   ,   17,0 x 15"    - r. 1973
Pneumatiky    (p/z) 9,0-22-13   ,   13,0-26-15    - r. 1971 a 1972
8,6-20-13   ,   13,5-24-15    - r. 1972
9,0-20-13   ,   14,0-24-15    - r. 1973
Výkony
Maximální rychlost 320 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
r.v. 1971  -  0874  ,  0876  ,  0878/0880
r.v. 1972  -  0882  ,  0884  ,  0886  ,  0888  ,  0890  ,  0892  ,  0894  ,  0896  ,  (0898 - nedokončený)
Poznámky
Některé vozy byly postupně modernizované na novější verze až do roku 1974.
Zadní část karoserie měla pozděj tři varianty - krátkou , středně dlouhou a dlouhou.

(podrobnosti viz Historie šasi)


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail