FERRARI 312 P
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1969 |
Počet vyrobených vozů | 3 |
Původní cena | |
Určení | závodní prototyp |
Motor | |
Typ | |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 2990 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 77 / 53,5 mm |
Kompresní poměr | 11:1 |
Příprava směsi | nepřímé mechanické vstřikování Lucas |
Zapalování | jedno-cívkové zapalování Dinoplex s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec |
Výkon | 309 kW (420 k) při 9800 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná (zn. Ferrari) |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | dvou-kotoučová |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 615 |
Rám | polomonokok = ocelový trubkový prostorový rám s nosnými hliníkovými výztuhami |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Girling |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | |
Materiál | sklolaminátová s oddělitelnou přední a ocasní částí (č.p. 0868 - původně hliníková) |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4230 x 1980 x 890 mm |
Rozvor náprav | 2370 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1485 / 1500 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 120 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 680 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | hořčíkové Campagnolo15" |
Pneumatiky (p/z) | 4,75-10,30-15 , 6,00-13,50-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 320 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0868 , 0870 , 0872 | |
Poznámky | |
Karoserie kupé se v roce 1969 používala pouze pro závod 24h LeMans.(podrobnosti viz Historie šasi) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail