www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  308 GT/M



ferrari_308_GT/M   ferrari_308_GT/M



Základní údaje
Období výroby 1984-1986
Počet vyrobených vozů 3
Původní cena
Určení závodní    - okruhy
Motor
Typ Tipo F115 A
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V8  ,  90°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 2927 cm3
Vrtání / Zdvih 81 / 71 mm
Kompresní poměr 11,4:1
Příprava směsi nepřímé mechanické vstřikování Bosch
Zapalování elektronické dvou-cívkové zapalování Bosch se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 267 kW (363 k)  při 8500 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka
Diferenciál samosvorný diferenciál  ,  pohon zadních kol
Stálý převod
Podvozek
Typ šasi
Rám prostorový z ocelových trubek  +  vnitřní ochranný ocelový rám
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ferrari
Materiál
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška
Rozvor náprav 2340 mm
Rozchod kol    (p/z) 1480 / 1610 mm
Objem kufru
Nádrž
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 840 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z)
Pneumatiky    (p/z) 230-15   ,   250-15
Výkony
Maximální rychlost 270 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
001  ,  002  ,  003
Poznámky


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail