FERRARI 308 GT/M
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1984-1986 |
Počet vyrobených vozů | 3 |
Původní cena | |
Určení | závodní - okruhy |
Motor | |
Typ | Tipo F115 A |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V8 , 90° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 2927 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 81 / 71 mm |
Kompresní poměr | 11,4:1 |
Příprava směsi | nepřímé mechanické vstřikování Bosch |
Zapalování | elektronické dvou-cívkové zapalování Bosch se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 267 kW (363 k) při 8500 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | |
Diferenciál | samosvorný diferenciál , pohon zadních kol |
Stálý převod | |
Podvozek | |
Typ šasi | |
Rám | prostorový z ocelových trubek + vnitřní ochranný ocelový rám |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Ferrari |
Materiál | |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | |
Rozvor náprav | 2340 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1480 / 1610 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 840 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | |
Pneumatiky (p/z) | 230-15 , 250-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 270 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
001 , 002 , 003 | |
Poznámky | |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail