FERRARI 308 GTB Turbo Gr.5
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1979 |
Počet vyrobených vozů | 1 |
Původní cena | |
Určení | závodní - série IMSA , ve třídě Gr.5 |
Motor | |
Typ | Tipo F106 Carma |
Uložení | před zadní nápravou - příčně |
Konstrukce | V8 , 90° , přeplňovaný , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné ozubeným řemenem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 2927 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 81 / 71 mm |
Kompresní poměr | |
Příprava směsi | - karburátory- dvě turbodmychadla KKK K27 |
Zapalování | |
Výkon | 515 kW (700 k) až 618 kW (840 k) nebo698 kW (950 k) při 8800 ot/min |
Točivý moment | 1030 Nm při 6500 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | 1 mezichladič stlačeného vzduchu |
Pohon | |
Převodovka | 5° |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | |
Diferenciál | samosvorný diferenciál , pohon zadních kol |
Stálý převod | |
Podvozek | |
Typ šasi | |
Rám | prostorový z ocelových trubek + vnitřní ochranný ocelový rám |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | |
Materiál | sklolaminátová centrální část |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | |
Rozvor náprav | |
Rozchod kol (p/z) | |
Objem kufru | |
Nádrž | |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 950 až 1020 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | ??" , 19" |
Pneumatiky (p/z) | slicky |
Výkony | |
Maximální rychlost | 285 až 415 km/h (teoreticky , podle převodů) |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
18 935 | |
Poznámky | |
Vůz postavil Carma (seskupení italských závodníků Carlo Facetti a Martino Finotto) z typu 308 GTB Group 4 ,pro skupinu 5 v sérii IMSA a sami s ním závodili až do roku 1982. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail