![]() |
|
FERRARI 308 GTB , GTS Quattrovalvole(U.S. verze)
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1982-1985 |
Počet vyrobených vozů | 748 ks - GTB (Evropská + U.S. verze)3042 ks - GTS (Evropská + U.S. verze) |
Původní cena | 54 300 až 55 100 USD - GTB59 500 až 60 300 USD - GTS |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo F105 A 040 |
Uložení | před zadní nápravou - příčně |
Konstrukce | V8 , 90° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné ozubeným řemenem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 10,0 litrů (GTB i GTS) |
Zdvihový objem | 2927 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 81 / 71 mm |
Kompresní poměr | 8,6:1 |
Příprava směsi | nepřímé mechanické vstřikování Bosch K-Jetronic |
Zapalování | elektronické zapalování Marelli Digiplex MED se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 169 kW (230 k) při 7000 ot/min173 kW (235 k) při 6800 ot/min - od r. 1984 |
Točivý moment | 255 Nm při 5500 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7700 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 3,077:1 (3,419:1) (v závorkách včetně 1,11:1) |
2.st | 2,118:1 (2,353:1) |
3.st | 1,524:1 (1,693:1) |
4.st | 1,120:1 (1,244:1) |
5.st | 0,827:1 (0,919:1) |
R.st | 2,923:1 (3,248:1) |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálý převod | 1,11:1 (27/30) x 4,06:1 (16/65) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F106 GB 100 - GTBTipo F106 GS 100 - GTS |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , 272x22 / 277x20 mm |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | ocelová + hliníková přední kapota |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4425 x 1720 x 1120 mm |
Rozvor náprav | 2340 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1460 / 1460 mm |
Objem kufru | 140 litrů - zadní |
Nádrž | 70 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1440 kg - GTB1463 kg - GTS |
Pohotovostní hmotnost | 1492 kg - GTB1515 kg - GTS |
Celková hmotnost | 1672 kg - GTB1695 kg - GTS |
Kola (všechny) | 165 TR 390(p) - 7J x 16" , (z) - 8J x 16" - alt. |
Pneumatiky (všechny) | 220/55-390(p) - 205/55-16 , (z) - 225/50-16 - alt. |
Výkony | |
Maximální rychlost | 245 km/h (při 7650 ot/min) |
Zrychlení z 0 na 96 | 6,8s až 7,4s - test |
Zrychlení z 0 na 161 | 18,5s - test |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | 14,8s |
Pevný start 1 km | 26,7s |
Čísla podvozků | |
42 809 až 59 071 - GTB41 701 až 59 265 - GTS | |
Poznámky | |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail