www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  306  S



Základní údaje
Období výroby 1954
Počet vyrobených vozů 1
Původní cena
Určení závodní speciál
Motor
Typ
Uložení vpředu podélně
Konstrukce řadový  6-válec  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné přes ozubené kola
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 2976 cm3
Vrtání / Zdvih 90 / 78 mm
Kompresní poměr
Příprava směsi 3 karburátory Weber
Zapalování
Výkon
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 5°   nesynchronizovaná
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka
Diferenciál pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , asi vinuté pružiny , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille , zkrutná tyč
Zadní náprava náprava DeDion , zdvojené podélné ramena , příčné listové pero , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Brzdy    (p/z) bubnové
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška
Rozvor náprav 2260 mm
Rozchod kol    (p/z)
Objem kufru
Nádrž
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z)
Pneumatiky    (p/z)
Výkony
Maximální rychlost
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0484LM
Poznámky
Byl to experimentální vývojový vůz , ze kterého vycházely pozdější typy 118 LM  a  121 LM.  Nikdy nebyl nasazený do závodu.

Motor vycházel z řadového 4-válce 2,0 litru z typu 500 Mondial , který zvětšili o dva válce.


Podvozek č. 0484LM byl vyrobený koncem roku 1954 s experimentálním řadovým 6-válcem 3,0 litru a
s rozvorem 2260 mm jako typ 306 S.
 - v lednu 1955 dostal nový motor , řadový 6-válec 3,7 litru , a prodloužený rozvor na 2400 mm = 118 LM
 - v květnu 1955 po Mille Miglia dostal řadový 6-válec 4,4 litru a novou karoserii od Scaglietti = 121 LM


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail