FERRARI 306 S |
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1954 |
Počet vyrobených vozů | 1 |
Původní cena | |
Určení | závodní speciál |
Motor | |
Typ | Tipo 114 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | řadový 6-válec , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné přes ozubené kola |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 2976 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 90 / 78 mm |
Kompresní poměr | |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber |
Zapalování | |
Výkon | |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° nesynchronizovaná |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | |
Diferenciál | pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , asi vinuté pružiny , pákové hydraulickétlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Zadní náprava | náprava DeDion , zdvojené podélné ramena , příčné listové pero , pákové hydraulické tlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Scaglietti |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | |
Rozvor náprav | 2260 mm |
Rozchod kol (p/z) | |
Objem kufru | |
Nádrž | |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | |
Pneumatiky (p/z) | |
Výkony | |
Maximální rychlost | |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0484LM | |
Poznámky | |
Byl to experimentální vývojový vůz , ze kterého vycházely pozdější typy 118 LM a 121 LM. Nikdy nebyl nasazený do závodu. Motor vycházel z řadového 4-válce 2,0 litru z typu 500 Mondial , který zvětšili o dva válce. Podvozek č. 0484LM byl vyrobený koncem roku 1954 s experimentálním řadovým 6-válcem 3,0 litru as rozvorem 2260 mm jako typ 306 S. - v lednu 1955 dostal nový motor , řadový 6-válec 3,7 litru , a prodloužený rozvor na 2400 mm = 118 LM - v květnu 1955 po Mille Miglia dostal řadový 6-válec 4,4 litru a novou karoserii od Scaglietti = 121 LM |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail