FERRARI 296 GTS
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 2022-současnost |
Počet vyrobených vozů | |
Původní cena | |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ spalovacího motoru | Tipo F163 BC |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V6 , 120° , přeplňovaný , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 2992 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 88 / 82 mm |
Kompresní poměr | 9,4:1 |
Příprava směsi | - elektronické přímé vstřikování Bosch- dvě turbodmychadla IHI |
Zapalování | elektronické zapalování Bosch , jedna svíčka na válec |
Výkon | 610 kW (830 k) - celkový 488 kW (663 k) při 8000 ot/min - V6 123 kW (167 k) - Elektromotor |
Točivý moment | 740 Nm při 6250 ot/min - V6 315 Nm - Elektromotor |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 8500 ot/min , 2 mezichladiče stlačeného vzduchu |
Pohon | |
Převodovka | 8° sekvenční dvou-spojkový automat F1-DCT (Magna) |
1.st | |
2.st | |
3.st | |
4.st | |
5.st | |
6.st | |
7.st | |
8.st | |
R.st | |
Stálý převod | |
Spojka | dvě více-lamelové mokré spojky |
Hnané nápravy | pohon zadních kol |
Elektronika | eSSC , E-Diff , eTC , FDE 2.0 , 6W-CDS |
Hybridní systém | - vůz je Plug-in hybrid (PHEV) - systém MGU-K má jedno-statorový dvou-rotorový elekromotor , umístěný mezi motorem a převodovkou , připojovaný přes tří-lamelovou spojku - pouze na elektřinu s baterií o kapacitě 7,45 kWh může ujet až 25 km maximálně 135 km/h |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F171 ?? |
Rám | prostorový rám z hliníkových profilů |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM-Frs) , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , multi-link (pěti-prvkové závěsy) , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM-Frs) , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , Brembo , keramicko-uhlíkové (CCM) , 398x223x38 / 360x233x32 mm ,ABS evo |
Řízení | hřebenové s elektrickým posilovačem (EPS) |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Ferrari |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4565 x 1958 x 1191 mm |
Rozvor náprav | 2600 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1665 / 1632 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 65 litrů |
Suchá hmotnost | 1540 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1610 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | 9J x 20" , 11J x 20" |
Pneumatiky (p/z) | 245/35 ZR 20 , 305/35 ZR 20 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 330 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | 2,9s |
Zrychlení z 0 na 161 | |
Zrychlení z 0 na 200 | 7,6s |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
Poznámky | |
okruh Fiorano - 1:21,8 min Na přání lze přikoupit paket Assetto Fiorano , který ušetří dalších 8 kg hmotnosti. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail