www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  296 GTB



Ferrari_296_GTB   Ferrari_296_GTB



Základní údaje
Období výroby 2022-současnost
Počet vyrobených vozů
Původní cena 241 500 GBP    ,    269 000 EUR    ,    321 000 USD
Určení cestovní
Motor
Typ spalovacího motoru Tipo F163 BC
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V6  ,  120°  ,  přeplňovaný  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 2992 cm3
Vrtání / Zdvih 88 / 82 mm
Kompresní poměr 9,4:1
Příprava směsi - elektronické přímé vstřikování Bosch
- dvě turbodmychadla IHI
Zapalování elektronické zapalování Bosch  ,  jedna svíčka na válec
Výkon 610 kW  (830 k)                                -  celkový

488 kW  (663 k)  při 8000 ot/min      -  V6
123 kW  (167 k)                                 -  Elektromotor
Točivý moment 740 Nm  při 6250 ot/min       -  V6
315 Nm                                  -  Elektromotor
Maximální otáčky + ostatní max. - 8500 ot/min  ,  2 mezichladiče stlačeného vzduchu
Pohon
Převodovka 8°   sekvenční dvou-spojkový automat  F1-DCT    (Magna)
1.st
2.st
3.st
4.st
5.st
6.st
7.st
8.st
R.st
Stálý převod
Spojka dvě více-lamelové mokré spojky
Hnané nápravy pohon zadních kol
Elektronika eSSC  ,  E-Diff  ,  eTC  ,  FDE 2.0  ,  6W-CDS
Hybridní systém - vůz je Plug-in hybrid  (PHEV)
- systém MGU-K má jedno-statorový dvou-rotorový elekromotor , umístěný mezi motorem
  a převodovkou , připojovaný přes tří-lamelovou spojku
- pouze na elektřinu s baterií o kapacitě 7,45 kWh může ujet až 25 km maximálně 135 km/h
Podvozek
Typ šasi Tipo F171 ??
Rám prostorový rám z hliníkových profilů
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM-Frs) , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , multi-link (pěti-prvkové závěsy) , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM-Frs) , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  Brembo  ,  keramicko-uhlíkové  (CCM)  ,  398x223x38 / 360x233x32 mm  ,
ABS evo
Řízení hřebenové  s elektrickým posilovačem  (EPS)
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ferrari
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4565 x 1958 x 1187 mm
Rozvor náprav 2600 mm
Rozchod kol    (p/z) 1665 / 1632 mm
Objem kufru
Nádrž 65 litrů
Suchá hmotnost 1470 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1540 kg
Celková hmotnost
Kola    (p/z) 9J x 20"   ,   11J x 20"
Pneumatiky    (p/z) 245/35 ZR 20   ,   305/35 ZR 20
Výkony
Maximální rychlost 330 km/h
Zrychlení    z 0 na 100 2,9s
Zrychlení    z 0 na 161
Zrychlení    z 0 na 200 7,3s
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
Poznámky
okruh Fiorano  -  1:21,0 min

Na přání lze přikoupit paket Assetto Fiorano , který ušetří dalších 12 kg hmotnosti.


home

Copyright ©  2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail