![]() |
|
FERRARI 290 MM
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1956 |
Počet vyrobených vozů | 4 |
Původní cena | |
Určení | závodní speciál |
Motor | |
Typ | Tipo 130 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 3491 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 73 / 69,5 mm |
Kompresní poměr | 9:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 36 IR4/C13 karburátory Weber 40 DCF3 - alt. |
Zapalování | čtyř-cívkové zapalování se čtyřmi rozdělovači , dvě svíčky na válec |
Výkon | 235 kW (320 k) při 7200 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7300 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 4° synchronizovaná |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 520 |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulickétlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Zadní náprava | náprava DeDion , zdvojené podélné ramena , příčné listové pero , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Scaglietti - 4 ks |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | |
Rozvor náprav | 2350 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1296 / 1310 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 190 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 880 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné Borrani16" |
Pneumatiky (p/z) | 6,00-16 , 7,00-16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 280 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0606MM , 0616MM , 0626MM , 0628MM | |
Poznámky | |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail