FERRARI 288 GTO
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1984-1986 |
Počet vyrobených vozů | 272 |
Původní cena | 76 000 až 83 400 USD , 60 000 až 73 000 GBP , 265 000 DEM |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo F114 B 000 |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V8 , 90° , přeplňovaný , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné ozubeným řemenem |
Mazání | mazání se suchou vanou - 12,5 litrů |
Zdvihový objem | 2855 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 80 / 71 mm |
Kompresní poměr | 7,6:1 |
Příprava směsi | - nepřímé elektronické vstřikování Weber-Marelli IAW- dvě turbodmychadla IHI |
Zapalování | elektronické zapalování Weber-Marelli IAW , jedna svíčka na válec |
Výkon | 294 kW (400 k) při 7000 ot/min |
Točivý moment | 496 Nm při 3800 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7700 ot/min , 2 mezichladiče stlačeného vzduchu Behr , max. přetlak - 0,9 baru |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 2,769:1 |
2.st | 1,722:1 |
3.st | 1,227:1 |
4.st | 0,963:1 |
5.st | 0,767:1 |
R.st | 2,462:1 |
Spojka | dvou-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálý převod | 1,33:1 (21/28) x 2,90:1 (10/29) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F114 AB 100 |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Brembo , 306 / 310 mm , 2 / 2 pístky |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | hliníková + díly ze sklolaminátu a kevlaru |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4290 x 1910 x 1120 mm |
Rozvor náprav | 2450 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1559 / 1562 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 120 litrů |
Suchá hmotnost | 1160 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1280 kg |
Celková hmotnost | 1500 kg |
Kola (p/z) | 8J x 16" , 10J x 16" |
Pneumatiky (p/z) | 225/55 VR 16 , 265/50 VR 16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 305 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | 4,9s |
Zrychlení z 0 na 160 | 11,0s |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | 12,7s14,1s - test |
Pevný start 1 km | 21,8s |
Čísla podvozků | |
50 253 až 58 345 | |
Poznámky | |
okruh Fiorano - 1:36 min Druhý prototyp a zároveň první oficiální vůz č.p. 50 253 , byl pozděj přestavěný na první vůz závodní verze 288 GTO Evoluzione. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail