www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  288 GTO



ferrari_288_GTO   ferrari_288_GTO



Základní údaje
Období výroby 1984-1986
Počet vyrobených vozů 272
Původní cena 76 000   až   83 400 USD    ,    60 000   až   73 000 GBP    ,    265 000 DEM
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo F114 B 000
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V8  ,  90°  ,  přeplňovaný  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné ozubeným řemenem
Mazání mazání se suchou vanou    - 12,5 litrů
Zdvihový objem 2855 cm3
Vrtání / Zdvih 80 / 71 mm
Kompresní poměr 7,6:1
Příprava směsi - nepřímé elektronické vstřikování Weber-Marelli IAW
- dvě turbodmychadla IHI
Zapalování elektronické zapalování Weber-Marelli IAW , jedna svíčka na válec
Výkon 294 kW (400 k)  při 7000 ot/min
Točivý moment 496 Nm  při 3800 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 7700 ot/min  ,  2 mezichladiče stlačeného vzduchu Behr   ,   max. přetlak - 0,9 baru
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná
1.st 2,769:1
2.st 1,722:1
3.st 1,227:1
4.st 0,963:1
5.st 0,767:1
R.st 2,462:1
Spojka dvou-kotoučová  suchá
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálý převod 1,33:1  (21/28)    x    2,90:1  (10/29)
Podvozek
Typ šasi Tipo F114 AB 100
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Brembo  ,  306 / 310 mm  ,  2 / 2 pístky
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina
Materiál hliníková + díly ze sklolaminátu a kevlaru
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4290 x 1910 x 1120 mm
Rozvor náprav 2450 mm
Rozchod kol    (p/z) 1559 / 1562 mm
Objem kufru
Nádrž 120 litrů
Suchá hmotnost 1160 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1280 kg
Celková hmotnost 1500 kg
Kola    (p/z) 8J x 16"   ,   10J x 16"
Pneumatiky    (p/z) 225/55 VR 16   ,   265/50 VR 16
Výkony
Maximální rychlost 305 km/h
Zrychlení    z 0 na 100 4,9s
Zrychlení    z 0 na 160 11,0s
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 12,7s
14,1s      - test
Pevný start    1 km 21,8s
Čísla podvozků
50 253   až   58 345
Poznámky
Druhý prototyp a zároveň první oficiální vůz č.p. 50 253 , byl pozděj přestavěný na první vůz závodní verze 288 GTO  Evoluzione.


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail