FERRARI 275 S
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1950 |
Počet vyrobených vozů | 2 |
Původní cena | |
Určení | závodní speciál |
Motor | |
Typ | Tipo 275 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , hlavy a blok z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou |
Zdvihový objem | 3322 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 72 / 68 mm |
Kompresní poměr | 8:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 40 DCF |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 199 kW (270 k) při 7200 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová |
Diferenciál | pohon zadních kol |
Stálé převody | 4,00:1 , 3,66:1 , 3,38:1 |
Podvozek | |
Typ šasi | ??? (po přestavbě - Tipo 340 A) |
Rám | eliptický žebřinový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Zadní náprava | tuhá náprava , podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulickétlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | bubnové , hydraulicky ovládané |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Touring - 2 ks |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | |
Rozvor náprav | 2250 mm - asi původní2420 mm - asi po přestavbě na typ 340 |
Rozchod kol (p/z) | 1270 / 1250 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 850 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (všechny) | drátěné16" |
Pneumatiky (všechny) | 5,50-16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | až 240 km/h (podle stálého převodu) |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0030MT , 0032MT | |
Poznámky | |
Podvozek č. 0030MT byl vyrobený v roce 1950 jako typ 275 S. - v roce 1951 byl přestavěný na typ 340 s motorem 340-F1 - v roce 1951 ho překarosovala firma Fontana a v roce 1954 Scaglietti Podvozek č. 0032MT byl vyrobený v roce 1950 jako typ 275 S. - v roce 1951 dostal motor V12 4,1 litru z typu 340 America - v roce 1952 byla modifikovaná přední a zadní část karoserie |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail