www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  275  S



ferrari_275s_#0030MT   ferrari_275s_#0032MT



Základní údaje
Období výroby 1950
Počet vyrobených vozů 2
Původní cena
Určení závodní speciál
Motor
Typ Tipo 275
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  hlavy a blok z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou
Zdvihový objem 3322 cm3
Vrtání / Zdvih 72 / 68 mm
Kompresní poměr 8:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 40 DCF
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 199 kW (270 k)  při 7200 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka více-lamelová
Diferenciál pohon zadních kol
Stálé převody 4,00:1   ,   3,66:1   ,   3,38:1
Podvozek
Typ šasi ???   (po přestavbě - Tipo 340 A)
Rám eliptický žebřinový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Zadní náprava tuhá náprava , podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) bubnové  ,  hydraulicky ovládané
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Touring    - 2 ks
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška
Rozvor náprav 2250 mm    - asi původní
2420 mm    - asi po přestavbě na typ 340
Rozchod kol    (p/z) 1270 / 1250 mm
Objem kufru
Nádrž
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 850 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (všechny) drátěné
16"
Pneumatiky    (všechny) 5,50-16
Výkony
Maximální rychlost až  240 km/h     (podle stálého převodu)
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0030MT  ,  0032MT
Poznámky
Podvozek č. 0030MT byl vyrobený v roce 1950 jako typ 275 S.
 - v roce 1951 byl přestavěný na typ 340 s motorem 340-F1
 - v roce 1951 ho překarosovala firma Fontana  a v roce 1954  Scaglietti

Podvozek č. 0032MT byl vyrobený v roce 1950 jako typ 275 S.
 - v roce 1951 dostal motor V12  4,1 litru z typu 340 America
 - v roce 1952 byla modifikovaná přední a zadní část karoserie


home

Copyright © 2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail