FERRARI 275 P2
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1965 |
Počet vyrobených vozů | v 5 podvozcích |
Původní cena | |
Určení | závodní prototyp |
Motor | |
Typ | |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 3286 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 77 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 9,9:1 |
Příprava směsi | 6 karburátorů Weber 40 DCN/2 |
Zapalování | čtyř-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , dvě svíčky na válec |
Výkon | 257 kW (350 k) při 8500 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 581 |
Rám | prostorový z ocelových trubek , zpevněný hliníkovými výztuhami |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Girling |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Fantuzzi |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4260 x 1675 x 1040 mm |
Rozvor náprav | 2400 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1400 / 1370 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 140 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 790 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | |
Pneumatiky (p/z) | 5,50-15 , 6,50-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 300 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0826 , 0828 , 0830 , 0832 , 0836 | |
Poznámky | |
Do podvozků se pozděj montovali větší motory V12 4,0 a 4,4 litru. Ty byly označované jako 330 P2 a 365 P/P2.(podrobnosti viz Historie šasi) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail