FERRARI 275 GTS/4 NART Spider
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1967-1968 |
Počet vyrobených vozů | 10 |
Původní cena | 14 400 USD |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 226 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou - 14,0 litrů |
Zdvihový objem | 3286 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 77 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 9,2:1 |
Příprava směsi | 6 karburátorů Weber 40 DCN 9 , 17 a 18 |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 221 kW (300 k) při 8000 ot/min |
Točivý moment | 314 Nm při 6050 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 8000 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 3,075:1 (2,468:1 - alt.) |
2.st | 2,120:1 (1,840:1 - alt.) |
3.st | 1,573:1 (1,454:1 - alt.) |
4.st | 1,250:1 (1,200:1 - alt.) |
5.st | 1,040:1 (1,040:1 - alt.) |
R.st | 2,670:1 (2,670:1 - alt.) |
Spojka | více-lamelová |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálý převod | 3,55:1 (9/32)- na přání dalších 11 převodů (4,57:1 až 3,18:1) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 596 |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , Dunlop , 279,4 x 12,7 / 274,6 x 12,7 mm |
Řízení | šnekové s kladkou |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina / stavil Scaglietti / upravil NART |
Materiál | ocelová + hliníková kapota , kufr a dveře (na přání celá hliníková) |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4410 x 1725 x 1245 mm |
Rozvor náprav | 2400 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1401 / 1417 mm1414 / 1430 mm - kola 7,5 x 15" |
Objem kufru | |
Nádrž | 94 litrů |
Suchá hmotnost | 1115 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1260 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (všechny) | drátěné Borrani nebo lité Campagnolo7,0 x 14"7,0 x 15" - alt.7,5 x 15" - alt. |
Pneumatiky (všechny) | 205-14205-15 - alt. |
Výkony | |
Maximální rychlost | 250 km/h (při 7430 ot/min) |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
9437 , 9751 , 10 139 , 10 219 , 10 249 , 10 453 , 10 691 , 10 709 , 10 749 , 11 057 | |
Poznámky | |
Všech 10 vozů Spider bylo přestavěno z typu 275 GTB/4 v USA společností NART. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail