![]() |
|
FERRARI 275 GTC
|
|
| Základní údaje | |
| Období výroby | 1966 |
| Počet vyrobených vozů | 2 |
| Původní cena | |
| Určení | závodní |
| Motor | |
| Typ | Tipo 213 / Competizione |
| Uložení | vpředu podélně |
| Konstrukce | V12 , 60° , z hliníkové slitiny |
| Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
| Mazání | |
| Zdvihový objem | 3286 cm3 |
| Vrtání / Zdvih | 77 / 58,8 mm |
| Kompresní poměr | |
| Příprava směsi | 3 karburátory Weber 40 DCN |
| Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
| Výkon | 235 kW (320 k) při 7500 ot/min |
| Točivý moment | 314 Nm při 5500 ot/min |
| Maximální otáčky + ostatní | max. - 8000 ot/min |
| Pohon | |
| Převodovka | 5° synchronizovaná |
| 1.st | 3,075:1 |
| 2.st | 2,120:1 |
| 3.st | 1,573:1 |
| 4.st | 1,250:1 |
| 5.st | 1,038:1 |
| R.st | 2,670:1 |
| Spojka | jedno-kotoučová suchá |
| Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
| Stálý převod | na výběr 12 převodů: 4,57:1 (7/32) až 3,18:1 (11/35) |
| Podvozek | |
| Typ šasi | Tipo 563/66 |
| Rám | prostorový z ocelových trubek |
| Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
| Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
| Brzdy (p/z) | kotoučové |
| Řízení | šnekové s kladkou |
| Karoserie | |
| Počet sedadel | 2 |
| Design / Výroba | Pininfarina / stavil Scaglietti |
| Materiál | ocelová + některé části hliníkové |
| Rozměry a hmotnosti | |
| Délka x Šířka x Výška | |
| Rozvor náprav | 2400 mm |
| Rozchod kol (p/z) | 1377 / 1426 mm |
| Objem kufru | |
| Nádrž | 94 litrů |
| Suchá hmotnost | 950 kg |
| Hmotnost bez paliva | |
| Pohotovostní hmotnost | |
| Celková hmotnost | |
| Kola (p/z) | lité Campagnolo7,0 x 14" |
| Pneumatiky (p/z) | 205 VR 14 |
| Výkony | |
| Maximální rychlost | cca 275 km/h |
| Zrychlení z 0 na 100 | |
| Zrychlení z 0 na 160 | |
| Zrychlení z 0 na 200 | |
| Pevný start 400 m | |
| Pevný start 1 km | |
| Čísla podvozků | |
| 8457 , 8465 | |
| Poznámky | |
Copyright © 2012-2025 , Ferrari-Data.cz , E-mail