www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  275  GTB/C



ferrari_275gtbc_#7271   ferrari_275gtbc_#9057



Základní údaje
Období výroby 1964-1966
Počet vyrobených vozů 27
Původní cena
Určení závodní
Motor
Typ Tipo 213 / Competizione
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou    - I. série   +   Speciale
mazání se suchou vanou    - II. série
Zdvihový objem 3286 cm3
Vrtání / Zdvih 77 / 58,8 mm
Kompresní poměr 9,3:1   až   9,5:1
Příprava směsi 6 karburátorů Weber 40 DCN/2    - I. série
6 karburátorů Weber 49 DCN/3    - I. série
3 karburátory Weber 40 DFI/13    - II. série
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 213 kW (290 k)  při 7500 ot/min    až
221 kW (300 k)  při 7600 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní max. - 8000 ot/min
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná
1.st 3,075:1
2.st 2,120:1
3.st 1,573:1
4.st 1,250:1
5.st 1,038:1
R.st 2,670:1
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálý převod na výběr 12 převodů:   4,57:1  (7/32)   až   3,18:1  (11/35)
Podvozek
Typ šasi Tipo 563      - I. série
Tipo 590A   - II. série
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  Dunlop  ,  279 / 274 mm   a   315 / 297 mm
Řízení šnekové s kladkou
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina / stavil Scaglietti
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4369 x 1702 x 1232 mm    - I. série
4410 x 1725 x 1195 mm    - II. série
4300 x 1700 x 1160 mm    - Speciale
Rozvor náprav 2400 mm
Rozchod kol    (p/z) 1377 / 1426 mm
Objem kufru
Nádrž 140 litrů
Suchá hmotnost 950   až   980 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1100   až   1160 kg
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné Borrani
7,0 x 15"   ,   7,5 x 15"
Pneumatiky    (p/z) 5,50-15   ,   6,50-15
6,00-15   ,   7,00-15    - alt.
Výkony
Maximální rychlost až  282 km/h      (podle stálého převodu a verze)
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
Speciale:  6701  ,  6885  ,  7185  ,  7217
I. série:    6021  ,  7271  ,  7407  ,  7421  ,  7437  ,  7477   ,  7517  ,  7545  ,  7577  ,  7623  ,  7641
II. série:  9007  ,  9015  ,  9027  ,  9035  ,  9041  ,  9051   ,  9057  ,  9063  ,  9067  ,  9073  ,  9079  ,  9085
Poznámky
Speciale    - 4 ks     (r. 1964)
I. série      - 11 ks    (r. 1964-1965)
II. série     - 12 ks    (r. 1966)

Kromě těchto vozů si soukromníci odlehčili a upravili pro závody i několik sériových aut 275 GTB.


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail