FERRARI 275 GTB/C
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1964-1966 |
Počet vyrobených vozů | 23 |
Původní cena | |
Určení | závodní |
Motor | |
Typ | Tipo 213 / Competizione |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - I. sériemazání se suchou vanou - II. série |
Zdvihový objem | 3286 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 77 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 9,3:1 až 9,5:1 |
Příprava směsi | 6 karburátorů Weber 40 DCN/2 - I. série6 karburátorů Weber 49 DCN/3 - I. série3 karburátory Weber 40 DFI/13 - II. série |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 213 kW (290 k) při 7500 ot/min až221 kW (300 k) při 7500 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 8000 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 3,075:1 |
2.st | 2,120:1 |
3.st | 1,573:1 |
4.st | 1,250:1 |
5.st | 1,038:1 |
R.st | 2,670:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálý převod | na výběr 12 převodů: 4,57:1 (7/32) až 3,18:1 (11/35) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 563 - I. sérieTipo 590A - II. série |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , Dunlop , 279 / 274 mm a 315 / 297 mm |
Řízení | šnekové s kladkou |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina / stavil Scaglietti |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4369 x 1702 x 1232 mm - I. série4410 x 1725 x 1195 mm - II. série |
Rozvor náprav | 2400 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1377 / 1426 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 140 litrů |
Suchá hmotnost | 950 až 980 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1100 až 1160 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné Borrani7,0 x 15" , 7,5 x 15" |
Pneumatiky (p/z) | 5,50-15 , 6,50-156,00-15 , 7,00-15 - alt. |
Výkony | |
Maximální rychlost | až 282 km/h (podle stálého převodu a verze) |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
I. série: 6021 , 7271 , 7407 , 7421 , 7437 , 7477 , 7517 , 7545 , 7577 , 7623 , 7641 II. série: 9007 , 9015 , 9027 , 9035 , 9041 , 9051 , 9057 , 9063 , 9067 , 9073 , 9079 , 9085 | |
Poznámky | |
I. série - 11 ks (r. 1964-1965) II. série - 12 ks (r. 1966)Kromě těchto vozů si soukromníci odlehčili a upravili pro závody i několik sériových aut 275 GTB. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail