FERRARI 275 GTB
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1964-1966 |
Počet vyrobených vozů | 435 |
Původní cena | 13 900 až 14 500 USD , 5700 GBP |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 213 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 10,0 litrů |
Zdvihový objem | 3286 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 77 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 9,2:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 40 DCZ/63 karburátory Weber 40 DFI/1 - alt.6 karburátorů Weber 40 DCN/3 - na přání |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 206 kW (280 k) při 7600 ot/min |
Točivý moment | 294 Nm při 5500 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 3,075:1 |
2.st | 2,120:1 |
3.st | 1,573:1 |
4.st | 1,250:1 |
5.st | 1,038:1 |
R.st | 2,670:1 |
Spojka | - jedno-kotoučová suchá- více-lamelová - od konce r. 1965 |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálý převod | 3,55:1 (9/32)- na přání dalších 11 převodů (4,57:1 až 3,18:1) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 563 a 563/66 |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , Dunlop , 279,4 x 12,7 / 274,6 x 12,7 mm |
Řízení | šnekové s kladkou |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina / stavil Scaglietti |
Materiál | ocelová + hliníková kapota , kufr a dveře (na přání celá hliníková) |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4325 x 1725 x 1245 mm - Short nose4410 x 1725 x 1245 mm - Long nose |
Rozvor náprav | 2400 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1377 / 1393 mm (1409 / 1393 a 1377 / 1426 mm - jiné kola) - Short nose 1401 / 1417 mm (1409 / 1417 a 1377 / 1426 mm - jiné kola) - Long nose |
Objem kufru | |
Nádrž | 94 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1100 kg |
Pohotovostní hmotnost | 1170 kg |
Celková hmotnost | 1455 kg |
Kola (všechny) | drátěné Borrani nebo lité Campagnolo6,5 x 14"7,0 x 14" - alt.7,0 x 15" - alt.7,5 x 15" - alt. |
Pneumatiky (všechny) | 195-14205-14 - alt.210-14 - alt.205-15 - alt. |
Výkony | |
Maximální rychlost | 258 km/h (při 7850 ot/min) |
Zrychlení z 0 na 100 | 6,5s |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | 25,3s |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | 26,0s |
Čísla podvozků | |
6003 až 8979 | |
Poznámky | |
Verzi Short nose nahradila v roce 1965 verze Long nose , která měla upravený čumák kvůli zvedání předku ve vysokýchrychlostech a několik dalších drobných vylepšení. Short nose - 230 ks Long nose - 205 ks Vozy pro USA byly o něco (asi 125 kg) těžší a o 35 koní slabší. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail