FERRARI 250 Testa Rossa (zákaznické)
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1957-1958 |
Počet vyrobených vozů | 19 |
Původní cena | 12 900 USD |
Určení | závodní speciál |
Motor | |
Typ | Tipo 128 LM |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou |
Zdvihový objem | 2953 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 73 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 9,0:1 |
Příprava směsi | 6 karburátorů Weber 38 DCN |
Zapalování | - dvě magneta , jedna svíčka na válec - některé vozy- dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 213 kW (290 k) při 7200 ot/min až221 kW (300 k) při 7200 ot/min |
Točivý moment | 302 Nm při 6100 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7800 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 4° synchronizovaná (v bloku s motorem) |
1.st | 2,337:1 |
2.st | 1,575:1 |
3.st | 1,275:1 |
4.st | 1:1 |
R.st | 2,950:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | 4,85:1 (7/34) , 4,57:1 (7/32) , 4,25:1 (8/34) , 4,00:1 (8/32) , 3,77:1 (9/34) ,3,55:1 (9/32) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 526 B (tuhá náprava) |
Rám | eliptický žebřinový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulickétlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Zadní náprava | tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulické tlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové , 368 / 368 mm |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Scaglietti |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 3959 x 1523 x 964 mm |
Rozvor náprav | 2350 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1308 / 1300 mm1307 / 1294 mm - někdy uváděné |
Objem kufru | |
Nádrž | 140 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 750 až 800 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné Borrani5,5 x 16" , 5,5 x 16" |
Pneumatiky (p/z) | 5,50-16 , 6,00-16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 198 až 270 km/h (podle stálého převodu , při 7200 ot/min) |
Zrychlení z 0 na 100 | 5,8s |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0710TR , 0714TR , 0716TR , 0718TR , 0720TR , 0722TR , 0724TR , 0730TR , 0732TR , 0734TR , 0736TR , 0738TR , 0742TR , 0748TR , 0750TR , 0752TR , 0754TR , 0756TR , 0758TR | |
Poznámky | |
Byla to verze typu 250 Testa Rossa určená k prodeji soukromníkům. Tato verze pro soukromníky měla tuhou zadní nápravu , ale všechny soudobé tovární vozy měly zadní nápravu DeDion. Vůz č.p. 0760TR nebyl dokončený. Motor , šasi a další díly z něj byly použité na stavbu , nebo opravu jiných vozů.(podrobnosti viz Historie šasi) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail