FERRARI 250 TRI 60
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1960 |
Počet vyrobených vozů | 2 |
Původní cena | |
Určení | závodní speciál |
Motor | |
Typ | Tipo 128 LM |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 2953 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 73 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 9,8:1 |
Příprava směsi | 6 karburátorů Weber 38 DCN |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 225 kW (306 k) při 7400 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná (v bloku s motorem) |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | |
Diferenciál | samosvorný diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Dunlop |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina / stavil Fantuzzi |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | |
Rozvor náprav | 2250 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1308 / 1300 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 120 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 685 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné Borrani5,5 x 16" , 6,0 x 16" |
Pneumatiky (p/z) | 5,50-16 , 6,00-16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0780TR , 0782TR | |
Poznámky | |
TRI = Testa Rossa Independent (podle nezávislého zadního zavěšení) Podvozek č. 0780TR byl vyrobený v březnu 1960 jako 250 TRI60. - po závodě 24h LeMans se používal pro testování techniky pro TR61 - v roce 1961 byl přestavěný na plnohodnotnou 250 TR61 - v roce 1962 byly části rámu použité pro výrobu šasi č. 0808 typu 330 TRI/LM Podvozek č. 0782TR byl vyrobený v březnu 1960 jako 250 TRI60. - po dvou závodech se používal k testování , další historie nejasná(podrobnosti viz Historie šasi) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail