www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  250  TRI 60



ferrari_250tr60_#0780TR   ferrari_250tr60_#0780TR



Základní údaje
Období výroby 1960
Počet vyrobených vozů 2
Původní cena
Určení závodní speciál
Motor
Typ Tipo 128 LM
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 2953 cm3
Vrtání / Zdvih 73 / 58,8 mm
Kompresní poměr 9,8:1
Příprava směsi 6 karburátorů Weber 38 DCN
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 225 kW (306 k)  při 7400 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná    (v bloku s motorem)
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka
Diferenciál samosvorný diferenciál  ,  pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Dunlop
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina / stavil Fantuzzi
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška
Rozvor náprav 2250 mm
Rozchod kol    (p/z) 1308 / 1300 mm
Objem kufru
Nádrž 120 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 685 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné Borrani
5,5 x 16"   ,   6,0 x 16"
Pneumatiky    (p/z) 5,50-16   ,   6,00-16
Výkony
Maximální rychlost
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0780TR  ,  0782TR
Poznámky
TRI = Testa Rossa Independent   (podle nezávislého zadního zavěšení)

Podvozek č. 0780TR byl vyrobený v březnu 1960 jako 250 TRI60.
- po závodě 24h LeMans se používal pro testování techniky pro TR61
- v roce 1961 byl přestavěný na plnohodnotnou 250 TR61
- v roce 1962 byly části rámu použité pro výrobu šasi č. 0808 typu 330 TRI/LM

Podvozek č. 0782TR byl vyrobený v březnu 1960 jako 250 TRI60.
- po dvou závodech se používal k testování , další historie nejasná

(podrobnosti viz Historie šasi)


home

Copyright © 2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail