www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  250  TR 59



ferrari_250tr59_#0766TR   ferrari_250tr59_#0766TR



Základní údaje
Období výroby 1959
Počet vyrobených vozů 6
Původní cena
Určení závodní speciál
Motor
Typ Tipo 128 LM
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání - mazání s mokrou vanou
- mazání se suchou vanou    - 10,0 litrů   (po LeMans 1959)
Zdvihový objem 2953 cm3
Vrtání / Zdvih 73 / 58,8 mm
Kompresní poměr 9,55:1
Příprava směsi 6 karburátorů Weber 38 DCN
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 225 kW (306 k)  při 7400 ot/min
Točivý moment 340 Nm  při 5500 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 8500 ot/min
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná    (v bloku s motorem)
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka dvou-kotoučová  suchá
Diferenciál samosvorný diferenciál  ,  pohon zadních kol
Stálé převody 4,22:1 (9/38)   a jiné
Podvozek
Typ šasi Tipo 532 D    (náprava DeDion)
Rám eliptický žebřinový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče , zkrutná tyč
Zadní náprava náprava DeDion , zdvojené podélné ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče ,
zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  Dunlop
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina / stavil Fantuzzi
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4128 x 1651 x 1003 mm
Rozvor náprav 2350 mm
Rozchod kol    (p/z) 1308 / 1300 mm
Objem kufru
Nádrž 155 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 750 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné Borrani
5,5 x 16"   ,   6,0 x 16"
Pneumatiky    (p/z) 5,50-16   ,   6,50-16
Výkony
Maximální rychlost
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0726TR  ,  0766TR  ,  0768TR  ,  0770TR  ,  0772TR  ,  0774TR
Poznámky
Podvozek č. 0726TR byl vyrobený jako 250 TR58 , ale v roce 1959 ho přestavěli na 250 TR59.

Vozy č.p. 0770TR  ,  0772TR  a  0774TR byly vyrobené jako 250 TR59 , ale na podzim 1959 je přestavěli na novější
verzi 250 TR59/60.

(podrobnosti viz Historie šasi)


home

Copyright © 2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail