FERRARI 250 P
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1963 |
Počet vyrobených vozů | 4 |
Původní cena | |
Určení | závodní prototyp |
Motor | |
Typ | |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 2953 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 73 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 9,5:1 |
Příprava směsi | 6 karburátorů Weber 38 DCN |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 228 kW (310 k) při 7500 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° nesynchronizovaná |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 564 |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina / stavil Fantuzzi |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4015 x 1670 x 1080 mm |
Rozvor náprav | 2400 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1350 / 1340 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 130 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 760 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné15" |
Pneumatiky (p/z) | 5,50-15 , 7,00-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 290 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0810 , 0812 , 0814 , 0816 | |
Poznámky | |
Jako testovací prototyp pro díly typu 250 P sloužil koncem roku 1962 podvozek č. 0796 z typu 246 SP. Od roku 1964 se montovaly do všech podvozků větší motory V12 3,3 a 4,0 litru. Ty pak byly označované jako 275 P a 330 P. Vůz č.p. 0816 měl už v roce 1963 místo motoru 3,0 litru motor 4,0 litru. Byl to upravený agregát z typu 330 America.(podrobnosti viz Historie šasi) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail