www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  250  P



ferrari_250p_#0812   ferrari_250p_#0812



Základní údaje
Období výroby 1963
Počet vyrobených vozů 4
Původní cena
Určení závodní prototyp
Motor
Typ
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 2953 cm3
Vrtání / Zdvih 73 / 58,8 mm
Kompresní poměr 9,5:1
Příprava směsi 6 karburátorů Weber 38 DCN
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 228 kW (310 k)  při 7500 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 5°   nesynchronizovaná
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka více-lamelová
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi Tipo 564
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina / stavil Fantuzzi
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4015 x 1670 x 1080 mm
Rozvor náprav 2400 mm
Rozchod kol    (p/z) 1350 / 1340 mm
Objem kufru
Nádrž 130 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 760 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné
15"
Pneumatiky    (p/z) 5,50-15   ,   7,00-15
Výkony
Maximální rychlost 290 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0810  ,  0812  ,  0814  ,  0816
Poznámky
Jako testovací prototyp pro díly typu 250 P sloužil koncem roku 1962 podvozek č. 0796 z typu 246 SP.

Od roku 1964 se montovaly do všech podvozků větší motory V12  3,3 a 4,0 litru.  Ty pak byly označované jako 275 P  a  330 P.

Vůz č.p. 0816 měl už v roce 1963 místo motoru 3,0 litru  motor 4,0 litru.  Byl to upravený agregát z typu 330 America.

(podrobnosti viz Historie šasi)


home

Copyright © 2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail