www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  250  LM



ferrari_250lm_#6313   ferrari_250lm_#5909



Základní údaje
Období výroby 1964-1966
Počet vyrobených vozů 31
Původní cena 17 000   až   22 000 USD    ,    11 000 GBP
Určení závodní
Motor
Typ Tipo 210   a   211
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou    - 15,0 litrů
Zdvihový objem 3286 cm3
Vrtání / Zdvih 77 / 58,8 mm
Kompresní poměr 9,7:1
Příprava směsi 6 karburátorů Weber 38 DCN
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 235 kW (320 k)  při 7500 ot/min
Točivý moment 314 Nm  při 5500 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 7700 ot/min
Pohon
Převodovka 5°   nesynchronizovaná
1.st 2,214:1
2.st 1,555:1
3.st 1,250:1
4.st 1,105:1
5.st 1:1
R.st 1,467:1
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálé převody 3,18:1 (11/35)   x   1,521:1 (23/35)    =   4,837:1
3,18:1 (11/35)   x   1,391:1 (23/32)    =   4,423:1
3,18:1 (11/35)   x   1,269:1 (26/33)    =   4,036:1
3,18:1 (11/35)   x   1,115:1 (26/29)    =   3,546:1
Podvozek
Typ šasi Tipo 577
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  Dunlop  ,  303 / 308 mm
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina / stavil Scaglietti
Materiál - hliníková
- sklolaminátová    - 2 vozy
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4090 x 1700 x 1115 mm
Rozvor náprav 2400 mm
Rozchod kol    (p/z) 1350 / 1340 mm
Objem kufru
Nádrž 140 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 820 kg
Pohotovostní hmotnost 920 kg
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné Borrani
5,5 x 15"   ,   6,5 x 15"
Pneumatiky    (p/z) 5,50-15   ,   7,00-15
Výkony
Maximální rychlost 216   ,   236   ,   260   a   295 km/h        (podle stálého převodu   ,   při 7700 ot min)
Zrychlení    z 0 na 100 6,0s
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
5841 , 5843 , 5845 , 5891 , 5893 , 5895 , 5897 , 5899 , 5901 , 5903 , 5905 , 5907 , 5909 , 5975 , 5995 , 6023 , 6025 , 6045 ,
6047 , 6051 , 6053 , 6105 , 6107 , 6119 , 6167 , 6173 , 6217 , 6233 , 6313 , 6321 , 8165
Poznámky
Sériové vozy 250 LM měly na rozdíl od prototypu větší motor V12  3,3 litru , takže by se měly správně jmenovat 275 LM ,
ale továrna jim ponechala původní označení 250.

Vůz č.p. 6025 měl speciální karoserii od Pininfariny.

Vůz č.p. 5995 byl v roce 1967 modifikovaný na čistě silniční auto s nárazníky , elektrickými okny , atd.


home

Copyright © 2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail