FERRARI 250 GTE (2+2)
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1960-1963 |
Počet vyrobených vozů | 955 |
Původní cena | 12 600 až 12 900 USD , 6270 GBP |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 128 E |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 10,0 litrů |
Zdvihový objem | 2953 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 73 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 8,8:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 36 DCL3 karburátory Weber 36 DCS - alt. 3 karburátory Weber 36 DCF - alt.3 karburátory Weber 40 DCL/6 - alt. |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 176 kW (240 k) při 7000 ot/min |
Točivý moment | 259 Nm při 5000 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7200 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 4° synchronizovaná (+ rychloběh - pro stálý převod 4,57:1) |
1.st | 2,536:1 |
2.st | 1,777:1 |
3.st | 1,256:1 |
4.st | 1:1 |
rychloběh | 0,778:1 |
R.st | 3,218:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | 4,57:1 (7/32) , 4,25:1 (8/34) , 4,00:1 (8/32) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 508 E |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , hydraulickételeskopické tlumiče Koni |
Brzdy (p/z) | kotoučové , Dunlop , 314 / 298 mm |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 + 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | ocelová |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4700 x 1710 x 1340 mm |
Rozvor náprav | 2600 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1354 / 1349 mm - série I1354 / 1394 mm - série I 1395 / 1390 mm - série II1378 / 1374 mm - série III |
Objem kufru | 315 litrů |
Nádrž | 90 litrů |
Suchá hmotnost | 1280 kg až ???? |
Hmotnost bez paliva | 1310 kg až ???? |
Pohotovostní hmotnost | 1385 kg až 1460 kg |
Celková hmotnost | 1695 kg až 1770 kg |
Kola (všechny) | drátěné Borrani5,5 x 15"6,0 x 15 - alt.6,5 x 15 - alt. |
Pneumatiky (všechny) | 185-156,50-15 - alt. |
Výkony | |
Maximální rychlost | 188 km/h (4,57:1) (na 4° , při 7000 ot/min , pneu 185-15) 241 km/h (4,57:1) (na rychloběh , při 7000 ot/min , pneu 185-15) 202 km/h (4,25:1) (na 4° , při 7000 ot/min , pneu 185-15) 215 km/h (4,00:1) (na 4° , při 7000 ot/min , pneu 185-15) |
Zrychlení z 0 na 100 | 7,6s až 8,0s - test |
Zrychlení z 0 na 160 | 20,3s až 22,8s - test |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | 15,6s až 16,3s - test |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
1895GT až 4961GT | |
Poznámky | |
Rychloběh byl elektronicky přiřaditelný , zn. Laycock de Normanville , typu A-Type , jako náhrada pátého stupně. Rychloběh se sériově dodával pouze do vozů s nejkratším stálým převodem 4,57:1 (7/32). Vyrávěly se 3 série: I. série r. 60-61 299 ks II. série r. 61-62 355 ks III. série r. 63 301 ks |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail