www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  250  GTE   (2+2)



ferrari_250gte_#2345GT   ferrari_250gte_#2345GT



Základní údaje
Období výroby 1960-1963
Počet vyrobených vozů 955
Původní cena 12 600  až  12 900 USD    ,    6270 GBP
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo 128 E
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou    - 10,0 litrů
Zdvihový objem 2953 cm3
Vrtání / Zdvih 73 / 58,8 mm
Kompresní poměr 8,8:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 36 DCL
3 karburátory Weber 36 DCS     - alt.
3 karburátory Weber 36 DCF     - alt.
3 karburátory Weber 40 DCL/6  - alt.
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 176 kW (240 k)  při 7000 ot/min
Točivý moment 259 Nm  při 5000 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 7200 ot/min
Pohon
Převodovka 4°   synchronizovaná   (+  rychloběh  -  pro stálý převod  4,57:1)
1.st 2,536:1
2.st 1,777:1
3.st 1,256:1
4.st 1:1
rychloběh 0,778:1
R.st 3,218:1
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál konvenční diferenciál  ,  pohon zadních kol
Stálé převody 4,57:1 (7/32)   ,   4,25:1 (8/34)   ,   4,00:1 (8/32)
Podvozek
Typ šasi Tipo 508 E
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč
Zadní náprava tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , hydraulické
teleskopické tlumiče Koni
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  Dunlop  ,  314 / 298 mm
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2 + 2
Design / Výroba Pininfarina
Materiál ocelová
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4700 x 1710 x 1340 mm
Rozvor náprav 2600 mm
Rozchod kol    (p/z) 1354 / 1349 mm     - série  I
1354 / 1394 mm     - série  I
1395 / 1390 mm     - série  II
1378 / 1374 mm     - série  III
Objem kufru 315 litrů
Nádrž 90 litrů
Suchá hmotnost 1280 kg   až   ????
Hmotnost bez paliva 1310 kg   až   ????
Pohotovostní hmotnost 1385 kg   až   1460 kg
Celková hmotnost 1695 kg   až   1770 kg
Kola    (všechny) drátěné Borrani
5,5 x 15"
6,0 x 15    - alt.
6,5 x 15    - alt.
Pneumatiky    (všechny) 185-15
6,50-15    - alt.
Výkony
Maximální rychlost 188 km/h       (4,57:1)     (na    ,  při 7000 ot/min  ,  pneu  185-15)
241 km/h       (4,57:1)     (na  rychloběh  ,  při 7000 ot/min  ,  pneu  185-15)

202 km/h       (4,25:1)     (na    ,  při 7000 ot/min  ,  pneu  185-15)
215 km/h       (4,00:1)     (na    ,  při 7000 ot/min  ,  pneu  185-15)
Zrychlení    z 0 na 100 7,6s   až   8,0s           - test
Zrychlení    z 0 na 160 20,3s   až   22,8s       - test
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 15,6s   až   16,3s       - test
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
1895GT    až    4961GT
Poznámky
Rychloběh byl elektronicky přiřaditelný , zn. Laycock de Normanville , typu A-Type , jako náhrada pátého stupně.
Rychloběh se sériově dodával pouze do vozů s nejkratším stálým převodem  4,57:1 (7/32).

Vyrávěly se 3 série:
      I. série        r. 60-61      299 ks
      II. série      r. 61-62       355 ks
      III. série     r. 63            301 ks


home

Copyright © 2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail