FERRARI 250 GT Pf. Speciale (3,1L)
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1957 |
Počet vyrobených vozů | 2 |
Původní cena | 3,575 mil. ITL - č.p. 0725GT |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 128 MMC |
Uložení | vpředu podélně | y ?´/tr>
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou |
Zdvihový objem | 3117 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 75 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber ?? DCL/3 |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec |
Výkon | 184 kW (250 k) při 7000 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 4° synchronizovaná |
1.st | 2,536:1 |
2.st | 1,777:1 |
3.st | 1,256:1 |
4.st | 1:1 |
R.st | 2,955:1 |
Spojka | |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | 4,57:1 (7/32) - č.p. 0725GT |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 508 C |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulickétlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Zadní náprava | tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pinin Farina |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4395 x 1650 x 1400 mm - č.p. 0725GT |
Rozvor náprav | 2600 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1354 / 1349 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1315 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (všechny) | drátěné Borrani16" |
Pneumatiky (všechny) | 6,00-16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 203 km/h - č.p. 0725GT |
Zrychlení z 0 na 100 | 6,7s - č.p. 0725GT |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0725GT , 0751GT | |
Poznámky | |
Vozy byly postavené na podvozcích typu 250 GT Boano.Motor Tipo 128 MMC je téměř totožný jako Tipo 128 C , má pouze zvětšené vrtání. Motor Tipo 128 MMC byl v roce 1957 na jeden závod namontovaný i do druhého prototypu 250 TR. Vůz č.p. 0725GT byl postavený pro holandského prince Bernarda. Nejdřív měl klasický motor 3,0 litru 128 C , až pozděj dostalvětší motor 3,1 litru. Tento vůz si lidé často pletou se 4,9 Super fast č.p. 0719SA , který měl úplně stejnou karoserii. Vůz č.p. 0751GT byl postavený pro belgickou princeznu Lilianu de Réthy. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail