www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  250  GT  Pf.  Speciale  (3,1L)



ferrari_250gt_pf_speciale_#0725GT   ferrari_250gt_pf_speciale_#0725GT
ferrari_250gt_pf_speciale_#0751GT   ferrari_250gt_pf_speciale_#0751GT



Základní údaje
Období výroby 1957
Počet vyrobených vozů 2
Původní cena 3,575 mil. ITL    - č.p. 0725GT
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo 128 MMC
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou
Zdvihový objem 3117 cm3
Vrtání / Zdvih 75 / 58,8 mm
Kompresní poměr
Příprava směsi 3 karburátory Weber  ??  DCL/3
Zapalování dvou-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec
Výkon 184 kW (250 k)  při 7000 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 4°   synchronizovaná
1.st 2,536:1
2.st 1,777:1
3.st 1,256:1
4.st 1:1
R.st 2,955:1
Spojka
Diferenciál konvenční diferenciál , pohon zadních kol
Stálé převody 4,57:1 (7/32)    - č.p. 0725GT
Podvozek
Typ šasi Tipo 508 C
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille , zkrutná tyč
Zadní náprava tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Brzdy    (p/z) bubnové
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pinin Farina
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4395 x 1650 x 1400 mm    - č.p. 0725GT
Rozvor náprav 2600 mm
Rozchod kol    (p/z) 1354 / 1349 mm
Objem kufru
Nádrž
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1315 kg
Celková hmotnost
Kola    (všechny) drátěné Borrani
16"
Pneumatiky    (všechny) 6,00-16
Výkony
Maximální rychlost 203 km/h      - č.p. 0725GT
Zrychlení    z 0 na 100 6,7s              - č.p. 0725GT
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0725GT  ,  0751GT
Poznámky
Vozy byly postavené na podvozcích typu 250 GT Boano.
Motor Tipo 128 MMC je téměř totožný jako Tipo 128 C , má pouze zvětšené vrtání.
Motor Tipo 128 MMC byl v roce 1957 na jeden závod namontovaný i do druhého prototypu 250 TR.

Vůz č.p. 0725GT byl postavený pro holandského prince Bernarda.  Nejdřív měl klasický motor 3,0 litru 128 C , až pozděj dostal
větší motor 3,1 litru.  Tento vůz si lidé často pletou se 4,9 Super fast č.p. 0719SA , který měl úplně stejnou karoserii.

Vůz č.p. 0751GT byl postavený pro belgickou princeznu Lilianu de Réthy.


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail