FERRARI 250 GT Pf. Coupe
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1958-1960 |
Počet vyrobených vozů | 350 |
Původní cena | 12 600 USD , 6300 GBP |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 128 C , D a F |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 10,0 litrů |
Zdvihový objem | 2953 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 73 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 8,5:1 až 8,8:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 36 DCZ/33 karburátory Weber 36 DCL/3 - alt. 3 karburátory Weber 36 DCF - alt.3 karburátory Weber 38 DCN - alt. |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači Marelli (s jedním rozdělovačem - 128 C) , jednasvíčka na válec |
Výkon | 176 kW (240 k) při 7000 ot/min |
Točivý moment | 262 Nm při 5000 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7500 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 4° synchronizovaná (+ rychloběh - pro stálý převod 4,57:1) |
1.st | 2,536:1 |
2.st | 1,777:1 |
3.st | 1,256:1 |
4.st | 1:1 |
rychloběh | 0,778:1 |
R.st | 2,955:1 |
Spojka | jedno nebo dvou-kotoučová suchá |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | 4,57:1 (7/32) , 4,25:1 (8/34) , 4,00:1 (8/32) , 3,77:1 (9/34) , 3,66:1 (9/33) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 508 C , D a F |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulickétlumiče Houdaille (teleskopické tlumiče - od r. 1960) , zkrutná tyč |
Zadní náprava | tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulickétlumiče Houdaille (teleskopické tlumiče - od r. 1960) |
Brzdy (p/z) | - bubnové- kotoučové , Dunlop - od r. 1960 |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | ocelová | y ??/tr>
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4400 x 1650 x 1400 mm |
Rozvor náprav | 2600 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1354 / 1349 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 100 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1150 kg |
Pohotovostní hmotnost | 1230 kg |
Celková hmotnost | 1406 kg |
Kola (všechny) | drátěné Borrani16" |
Pneumatiky (všechny) | 6,00-16175-400 - od r. 1960 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 203 až 253 km/h (podle stálého převodu , na 4° , při 7000 ot/min , pneu 6,00-16) |
Zrychlení z 0 na 100 | 7,1s (4,57:1) - test |
Zrychlení z 0 na 160 | 17,5s (4,57:1) - test |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | 15,5s (4,57:1) - test |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0851GT až 2081GT | |
Poznámky | |
Rychloběh byl elektronicky přiřaditelný , zn. Laycock de Normanville , typu A-Type , jako náhrada pátého stupně. Rychloběh se sériově montoval od roku 1960 , a to pouze do vozů s nejkratším stálým převodem 4,57:1 (7/32). |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail