y ??/tr>
www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  250  GT  Pf.  Coupe



ferrari_250gt_pf_coupe_#1381GT   ferrari_250gt_pf_coupe_#1381GT



Základní údaje
Období výroby 1958-1960
Počet vyrobených vozů 350
Původní cena 12 600 USD   ,   6300 GBP
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo 128 C  ,  D   a   F
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou    - 10,0 litrů
Zdvihový objem 2953 cm3
Vrtání / Zdvih 73 / 58,8 mm
Kompresní poměr 8,5:1   až   8,8:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 36 DCZ/3
3 karburátory Weber 36 DCL/3   - alt.
3 karburátory Weber 36 DCF      - alt.
3 karburátory Weber 38 DCN     - alt.
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači Marelli (s jedním rozdělovačem - 128 C) , jedna
svíčka na válec
Výkon 176 kW (240 k)  při 7000 ot/min
Točivý moment 262 Nm  při 5000 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 7500 ot/min
Pohon
Převodovka 4°   synchronizovaná   (+  rychloběh  -  pro stálý převod  4,57:1)
1.st 2,536:1
2.st 1,777:1
3.st 1,256:1
4.st 1:1
rychloběh 0,778:1
R.st 2,955:1
Spojka jedno  nebo  dvou-kotoučová  suchá
Diferenciál konvenční diferenciál , pohon zadních kol
Stálé převody 4,57:1 (7/32)   ,   4,25:1 (8/34)   ,   4,00:1 (8/32)   ,   3,77:1 (9/34)  ,  3,66:1 (9/33)
Podvozek
Typ šasi Tipo 508 C  ,  D  a  F
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille (teleskopické tlumiče - od r. 1960) , zkrutná tyč
Zadní náprava tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille (teleskopické tlumiče - od r. 1960)
Brzdy    (p/z) - bubnové
- kotoučové  ,  Dunlop    - od r. 1960
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina
Materiál ocelová
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4400 x 1650 x 1400 mm
Rozvor náprav 2600 mm
Rozchod kol    (p/z) 1354 / 1349 mm
Objem kufru
Nádrž 100 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 1150 kg
Pohotovostní hmotnost 1230 kg
Celková hmotnost 1406 kg
Kola    (všechny) drátěné Borrani
16"
Pneumatiky    (všechny) 6,00-16
175-400    - od r. 1960
Výkony
Maximální rychlost 203   až   253 km/h      (podle stálého převodu  ,  na  4°  ,  při 7000 ot/min  ,  pneu  6,00-16)
Zrychlení    z 0 na 100 7,1s       (4,57:1)  - test
Zrychlení    z 0 na 160 17,5s     (4,57:1)  - test
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 15,5s     (4,57:1)  - test
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0851GT   až   2081GT
Poznámky
Rychloběh byl elektronicky přiřaditelný , zn. Laycock de Normanville , typu A-Type , jako náhrada pátého stupně.
Rychloběh se sériově montoval od roku 1960 , a to pouze do vozů s nejkratším stálým převodem  4,57:1 (7/32).


home

Copyright © 2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail