www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  250  GT  Pf.  Cabriolet  S II



ferrari_250gt_pf_cabrio_s2_#3645GT   ferrari_250gt_pf_cabrio_s2_#1967GT



Základní údaje
Období výroby 1959-1962
Počet vyrobených vozů 204
Původní cena 6 mil. ITL
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo 128 F
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou
Zdvihový objem 2953 cm3
Vrtání / Zdvih 73 / 58,8 mm
Kompresní poměr 8,8:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 36 DCL/3
3 karburátory Weber 36 DCF     - alt.
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 176 kW (240 k)  při 7000 ot/min
Točivý moment 262 Nm  při 5000 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 7500 ot/min
Pohon
Převodovka 4°   synchronizovaná   (+  rychloběh  -  pro stálý převod  4,57:1)
1.st 2,536:1
2.st 1,777:1
3.st 1,256:1
4.st 1:1
rychloběh 0,778:1
R.st 2,955:1
Spojka více-lamelová
Diferenciál konvenční diferenciál , pohon zadních kol
Stálé převody 4,57:1 (7/32)   ,   4,25:1 (8/34)   ,   4,00:1 (8/32)   ,   3,77:1 (9/34)  ,  3,66:1 (9/33)
Podvozek
Typ šasi Tipo 508 F
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille (teleskopické tlumiče - od r. 1961) , zkrutná tyč
Zadní náprava tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille (teleskopické tlumiče - od r. 1961)
Brzdy    (p/z) - bubnové
- kotoučové  ,  Dunlop    - od r. 1960
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina
Materiál ocelová
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4700 x 1690 x 1330 mm    a
4700 x 1725 x 1340 mm
Rozvor náprav 2600 mm
Rozchod kol    (p/z) 1354 / 1349 mm
1378 / 1378 mm    - jiné kola
Objem kufru
Nádrž 90 litrů
Suchá hmotnost 1200 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1350 kg
Celková hmotnost
Kola    (všechny) drátěné Borrani
16"
15"    - alt.
Pneumatiky    (všechny) 6,00-16
175-400    - alt.
185-15      - alt.
Výkony
Maximální rychlost 203   až   253 km/h      (podle stálého převodu  ,  na  4°  ,  při 7000 ot/min  ,  pneu  6,00-16)
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
1213GT   až   3807GT
Poznámky
Rychloběh byl elektronicky přiřaditelný , zn. Laycock de Normanville , typu A-Type , jako náhrada pátého stupně.
Rychloběh se sériově dodával pouze do vozů s nejkratším stálým převodem  4,57:1 (7/32).


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail