FERRARI 250 GT Interim
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1959 |
Počet vyrobených vozů | 7 |
Původní cena | |
Určení | cestovní / závodní |
Motor | |
Typ | Tipo 128 D a DF |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou |
Zdvihový objem | 2953 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 73 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 8,5:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 36 DCZ/3 |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači Marelli , jedna svíčka na válec |
Výkon | 176 kW (240 k) při 7000 ot/min až191 kW (260 k) při 7000 ot/min |
Točivý moment | 262 Nm při 5000 ot/min až276 Nm při 5000 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 4° synchronizovaná |
1.st | 2,536:1 |
2.st | 1,777:1 |
3.st | 1,256:1 |
4.st | 1:1 |
R.st | 2,955:1 |
Spojka | dvou-kotoučová suchá |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | 4,57:1 (7/32) , 4,25:1 (8/34) , 4,00:1 (8/32) , 3,77:1 (9/34) , 3,66:1 (9/33) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 508 D a G |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulickétlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Zadní náprava | tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina / stavil Pininfarina - 1 ks (první vůz) Pininfarina / stavil Scaglietti - 6 ks |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4200 x 1690 x 1260 mm |
Rozvor náprav | 2600 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1354 / 1349 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 100 až 136 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1050 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (všechny) | drátěné Borrani16" |
Pneumatiky (všechny) | 6,00-16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 203 až 253 km/h (podle stálého převodu , při 7000 ot/min , pneu 6,00-16) |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
1377GT , 1461GT , 1465GT , 1509GT , 1519GT , 1521GT , 1523GT | |
Poznámky | |
Byl to mezi-typ mezi verzemi TdF a SWB , s podvozkem a motorem ještě z TdF , ale s karoserií podobnou už na SWB. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail