FERRARI 250 GT Berlinetta TdF (LWB)
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1956-1959 |
Počet vyrobených vozů | 77 |
Původní cena | 12 000 až 12 800 USD , (3 mil. ITL - bez karoserie) |
Určení | cestovní / závodní |
Motor | |
Typ | Tipo 128 B , C , D a DF |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 7,0 litrů |
Zdvihový objem | 2953 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 73 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 8,5:1 až 9,5:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 36 DCZ/33 karburátory Weber 36 DCL - alt. |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači Marelli (s jedním rozdělovačem - 128 C) , jednasvíčka na válec |
Výkon | 176 kW (240 k) při 7000 ot/min až191 kW (260 k) při 7000 ot/min |
Točivý moment | 262 Nm při 5000 ot/min až276 Nm při 5000 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7500 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 4° synchronizovaná (Tipo 508 C) |
1.st | 2,536:1 |
2.st | 1,701:1 |
3.st | 1,256:1 |
4.st | 1:1 |
R.st | 2,600:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | 4,57:1 (7/32) , 4,25:1 (8/34) , 4,00:1 (8/32) , 3,77:1 (9/34) , 3,66:1 (9/33) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 508 B , C , D a G |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny (příčné listové perou některých prvních vozů) , pákové hydraulické tlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Zadní náprava | tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové , Lockheed , 360x65 / 360x65 mm |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pinin Farina / stavil Scaglietti - 72 ks Zagato - 5 ks (v řadě 0 Louvre) |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4450 x 1650 x 1250 mm - Pf. (řada 3 Louvre)4400 x 1650 x 1280 mm - Pf. 4350 x 1600 x 1350 mm - Pf. |
Rozvor náprav | 2600 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1354 / 1349 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 100 až 140 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1050 kg |
Pohotovostní hmotnost | 1145 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (všechny) | drátěné Borrani5,5 x 16" |
Pneumatiky (všechny) | 6,00-16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 203 až 253 km/h (podle stálého převodu , při 7000 ot/min , pneu 6,00-16) |
Zrychlení z 0 na 96 | 7,2s (4,25:1) - test7,8s (4,00:1) - test |
Zrychlení z 0 na 161 | 16,1s (4,00:1) - test |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | 16,1s (4,00:1) - test |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0503GT až 1401GT(Zagato - 0515GT , 0537GT , 0665GT , 0689GT a 1367GT) | |
Poznámky | |
TdF = Tour de FranceLWB = Long Wheelbase = Passo Lungo Vozy se rozdělují na 4 řady , podle počtu větracích otvorů v zadním sloupku: 0 Louvre - 14 ks 1 Louvre - 36 ks 3 Louvre - 18 ks 14 Louvre - 9 ks |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail