www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  250  GT  Berlinetta  TdF  (LWB)



ferrari_250gt_berlinetta_tdf_#0557GT   ferrari_250gt_berlinetta_tdf_#1385GT
ferrari_250gt_berlinetta_tdf_#0781GT   ferrari_250gt_berlinetta_tdf_#0677GT



Základní údaje
Období výroby 1956-1959
Počet vyrobených vozů 77
Původní cena 12 000  až  12 800 USD    ,    (3 mil. ITL - bez karoserie)
Určení cestovní / závodní
Motor
Typ Tipo 128 B  ,  C  ,  D  a  DF
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou    - 7,0 litrů
Zdvihový objem 2953 cm3
Vrtání / Zdvih 73 / 58,8 mm
Kompresní poměr 8,5:1   až   9,5:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 36 DCZ/3
3 karburátory Weber 36 DCL    - alt.
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači Marelli (s jedním rozdělovačem - 128 C) , jedna
svíčka na válec
Výkon 176 kW (240 k)  při 7000 ot/min    až
191 kW (260 k)  při 7000 ot/min
Točivý moment 262 Nm  při 5000 ot/min    až
276 Nm  při 5000 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 7500 ot/min
Pohon
Převodovka 4°   synchronizovaná       (Tipo 508 C)
1.st 2,536:1
2.st 1,701:1
3.st 1,256:1
4.st 1:1
R.st 2,600:1
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál konvenční diferenciál , pohon zadních kol
Stálé převody 4,57:1 (7/32)   ,   4,25:1 (8/34)   ,   4,00:1 (8/32)   ,   3,77:1 (9/34)  ,  3,66:1 (9/33)
Podvozek
Typ šasi Tipo 508 B  ,  C  ,  D  a  G
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny (příčné listové pero
u některých prvních vozů) , pákové hydraulické tlumiče Houdaille , zkrutná tyč
Zadní náprava tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Brzdy    (p/z) bubnové  ,  Lockheed  ,  360x65 / 360x65 mm
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pinin Farina / stavil Scaglietti  - 72 ks
Zagato                                  - 5 ks     (v řadě  0 Louvre)
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4450 x 1650 x 1250 mm    - Pf.    (řada  3 Louvre)
4400 x 1650 x 1280 mm    - Pf.
4350 x 1600 x 1350 mm    - Pf.
Rozvor náprav 2600 mm
Rozchod kol    (p/z) 1354 / 1349 mm
Objem kufru
Nádrž 100   až   140 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 1050 kg
Pohotovostní hmotnost 1145 kg
Celková hmotnost
Kola    (všechny) drátěné Borrani
5,5 x 16"
Pneumatiky    (všechny) 6,00-16
Výkony
Maximální rychlost 203   až   253 km/h      (podle stálého převodu  ,  při 7000 ot/min  ,  pneu  6,00-16)
Zrychlení    z 0 na 96 7,2s         (4,25:1)   - test
7,8s         (4,00:1)   - test
Zrychlení    z 0 na 161 16,1s       (4,00:1)   - test
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 16,1s       (4,00:1)   - test
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0503GT   až   1401GT

(Zagato - 0515GT , 0537GT , 0665GT , 0689GT a 1367GT)
Poznámky
TdF  =  Tour de France
LWB  =  Long Wheelbase  =  Passo Lungo

Vozy se rozdělují na 4 řady , podle počtu větracích otvorů v zadním sloupku:
   0 Louvre      - 14 ks
   1 Louvre      - 36 ks
   3 Louvre      - 18 ks
   14 Louvre    - 9 ks


home

Copyright © 2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail